Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • Загальне

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

                • ЗавданняПрактичні завдання 5-6

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...
  8. Практичні завдання 5-6

Практичні завдання 5-6

Умови завершення

Практичне завдання: Розробка схеми навчального експерименту за шаблоном.

Підготувати дидактичний матеріал та продемонструвати навчального і формуючого експерименту з видами дозованої педагогічної допомоги. Мета гри та вік дитини підбирається студентом самостійно. Приклад надання інструкцій наведений у статті.

Інструкція-пояснення   
2kD-ebP8SK0

Орієнтовний перелік методик (вони є тут):

  1. •Матриці Равена
  2. •Предметна класифікація (Семаго)
  3. •Аналогії  (Семаго)
  4. •Четвертий зайвий
  5. •Нісенітниці
  6. •Тест П’єрона-Рузера
  7. •Коректурні проби
  8. •Фігури Поппельрейтера
  9. •Фігури Тенслі  
  10. •Гештальт-тест Бендер
  11. •Кубики Кооса

Інформація щодо дозованої педагогічної допомоги під час навчального експерименту: 

У межах навчального експерименту дитині пропонується виконати завдання (орієнтовний етап). Інструкція подається без змін, а дорослий лише пояснює мету та оцінює результат — будь-яка інша допомога вважається навчальною, а не діагностичною.

Якщо дитина зазнає труднощів, переходять до навчального етапу, де надається допомога трьох рівнів:

1. Перший рівень — мотиваційно-організаційна допомога:

  • Стимулююча — підбадьорювання, похвала («Молодець, старайся далі»).

  • Організуюча — спрямування уваги («Не поспішай», «Подивись уважно»).

2. Другий рівень — пояснювальна допомога:

  • Роз’яснення порядку дій.

  • Повторення інструкцій або слів дитини для акцентування уваги.

  • Навідні запитання чи критичні зауваження.

3. Третій рівень — наочно-демонстраційна допомога:

  • Показ способу виконання без пояснення.

  • Повне навчальне пояснення з демонстрацією.

  • Спрощення завдання.

Після цього проводиться третій етап — повторне виконання подібного завдання з новим матеріалом. Психолог спостерігає за тим, як дитина застосовує отримані знання.

Виділяють такі стратегії виконання:

  1. Повний перенос дій із поясненням.

  2. Повний перенос без пояснення.

  3. Частковий перенос із поясненням.

  4. Частковий перенос без пояснення.

  5. Відсутність переносу.

📌 Шаблон навчального екперименту

  • Шаблон навчального експерименту.docx Шаблон навчального експерименту.docx
    5 квітня 2021, 13:55 PM
Попередня секція
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Наступна секція
Шкала Гріффітс
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток