Практичне завдання 3

Проблемні питання 

1. Який тип мотивації на навчання є найбільш бажаним для організації і чому? 

2. Якою є Ваша мотивація на навчання і яким чином можна її посилити? 

3. Які вигоди від впровадження бенчмаркінгу в розвиток персоналу може отримати організація? 

4. Оцініть внутрішній та зовнішній маркетинг навчання в університеті. Зробіть рекомендації для вдосконалення цієї роботи на рівні кафедри, факультету, ВНЗ у цілому.


Ситуаційне завдання 

1. Спробуйте скласти концепцію зовнішнього маркетингу навчання для спеціальності «Управління персоналом та економіка праці». 

2. Розробіть приклад стратегії внутрішнього маркетингу навчання на факультеті для кожної спеціальності. 

3. Складіть карту інструментів маркетингу навчання, які слід використовувати для маркетингу навчання на вашому факультеті. 

4. Визначте місце вашого університету серед інших ВНЗ міста (або вашого факультету серед інших факультетів університету).