Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК НА...

              • Змістовий модуль 2. КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ МІЖКУЛЬТУРН...

                • FileЛекція 2. Культурна своєрідність та ідентичність

                • FileПрактичне заняття 3–4. Форми освоєння чужої культури

                • FileПрактичне заняття 5. Масова культура як міжкультур...

                • AssignmentЗавдання до практичного заняття 3-4

                • Assignment Завдання до практичного заняття 5

                • QuizТести до теми "Культура в аспекті міжкультурної ко...

              • Змістовий модуль 3. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК СТ...

              • Змістовий модуль 4. ЛІТЕРАТУРНА ІМАГОЛОГІЯ

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Міжкультурні комунікації

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Міжкультурні комунікації
  7. Змістовий модуль 2. КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ МІЖКУЛЬТУРН...
  8. Завдання до практичного заняття 3-4

Завдання до практичного заняття 3-4

Completion requirements
Opened: Sunday, 1 September 2024, 12:00 AM
Due: Sunday, 10 November 2024, 12:00 AM

 

Завдання:

1.      Українська співачка Маріанна Шиманович, яка у 2012 р. вперше відвідала США, ділилася враженнями: «На тій самій Алеї зірок, яку ми бачимо по телевізору, розбита плитка, і до того ж кругом крутяться якісь безхатьки! Я пішла до Віті Скуратовського (кліпмейкер і бас-гітарист групи «Друга ріка») і кажу: «Вітя, куди ти мене привіз. Мені не подобається Америка. Я більше сюди не хочу».

        Яке поняття міжкультурної комунікації позначає подібні відчуття розчарування, невідповідності очікуваного і реального?

2.      Наведіть приклади впливу глобалізації на українську культуру.

3.      Американський антрополог Лора Бохеннен переказала зміст «Гамлета» В. Шекспіра туземцям Західної Африки. Їхнє сприйняття сюжету було таким: Клавдій. одружившись на вдові брата, зробив так, як мусить зробити порядна людина. Але йому не варто було чекати місяць після смерті брата, а влаштувати весілля відразу. Повне несприйняття викликав привид батька Гамлета, бо вони не розуміли, як мрець може ходити і говорити? Дії Полонія,  який заважав доньці стати коханкою сина вождя, викликали осуд, адже такий шлюб – це честь і багато коштовних подарунків.  Гамлет, згідно з мисливською культурою туземців, правильно зробив, коли убив його: почувши шарудіння, окликнув і не почувши відповіді, поцілив у джерело небезпеки.

Назвіть поняття міжкультурної комунікації, яке пояснює розбіжності в наведеному і традиційному для нас сприйнятті твору класика англійської літератури.

4.      Кожна людина рано чи пізно потрапляє в конфліктну ситуацію, коли доводиться сваритися з кимось, вислуховувати незаслужені звинувачення тощо. Виходить із неї кожен по-своєму. Ідеальним варіантом виходу із таких обставин, мабуть, є такий, при якому людина не втрачає власну гідність, але й не принижує інших. Чи можливо це в контексті міжкультурного спілкування? Згадайте, чи доводилося вам бути учасником таких конфліктів і як вони були вирішені? Під час обговорення ви можете висловити свої думки щодо того, який шлях виходу із тієї чи іншої ситуації був чи повинен бути найбільш продуктивним.

 

Питання для самоперевірки:

1.      У чому полягає відмінність  між інкультурацією та акультурацією як різновидами міжкультурної комунікації?

2.      Які форми акультурації вам відомі?

3.      Що характеризує психологічну та соціокультурну адаптації?

4.      Як ви розумієте поняття культурної експансії?

5.      Які зв’язки між культурним імперіалізмом та культурним націоналізмом?

6.      У чому полягає процес глобалізації?

7.      Які досягнення і втрати процесу глобалізації та політики мультикультуралізму в Європі можете назвати?

8.      Що відрізняє дифузію культур як форму міжкультурної комунікації?  Назвіть канали культурної дифузії.

 


Previous activity
Практичне заняття 5. Масова культура як міжкультурна комунікація
Next activity
Завдання до практичного заняття 5
Data retention summary
Get the mobile app