Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Міжкультурна комунікація та взаємодія

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...

              • Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...

                • FileМатеріал до теми 4

                • FileМатеріал до теми 5

                • FileМатеріал до теми 6

                • URLПіз А. Мова жестів

                • URLЩо таке Трикутник Карпмана

                • FileФорум-театр Презентация

                • FileТаргани в голові_Приклад

                • URLЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

                • URLІржі Томан_Мистецтво говорити

                • FileТімбілдінг Спільна мета

                • FileКОМАНДОУТВОРЕННЯ

                • URLСтрес | Стресостійкість | Емоційний інтелект | Пси...

                • FileЧЕК-лист_Приклад

                • FileПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FileПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FileПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FileПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FileТренінг_Тимбілдінг

                • FileЛаррі Кінг Як розмовляти будь з ким, будь-коли і б...

                • URLПіз А. Мова розмови

                • URLЛайфхаки, що змінили моє життя | Планери | Організ...

                • FileДіловий імідж

                • AssignmentСкладання СЛС за Штейнбергом до модулю 2

                • QuizТест Модуль 2

                • AssignmentПрактикум_3_Модуль 2

                • AssignmentПрактикум_4_Модуль 2

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

              • Приклади практичної частини заліку (проєкти ритори...

              • САМОСТІЙНА РОБОТА

              • Рефлексія

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Міжкультурна комунікація та взаємодія

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Міжкультурна комунікація та взаємодія
  7. Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...
  8. Практикум_4_Модуль 2

Практикум_4_Модуль 2

Completion requirements

Вимоги до виконання та оформлення:

Практикум виконується за власним вибором студента як кількісно, так і якісно:

Варіант А. Рольова гра: Міжкультурні переговори в бізнесі. Використовуючи сценарії з уроку 5.2 (наприклад, переговори про зарплату або гнучкий графік), адаптуйте їх до міжкультурного контексту. Один учасник представляє українську культуру (акцент на прямоту), інший - арабську (акцент на відносини та непрямість). Застосуйте стратегії (активне слухання, гнучкість). Після гри обговоріть бар'єри та як їх подолати. Оцінка: Запишіть 3 культурні бар'єри та стратегії їх подолання. Мета: Практикувати навички переговорів у багатокультурному середовищі. 

Варіант В. Самооцінка кар'єри з культурним акцентом. На основі уроку 5.1 та 5.4 проведіть самооцінку: Виберіть 5 навичок з таблиці навичок (наприклад, лідерство, адаптивність). Як ці навички проявляються у вашій культурі та в іншій (наприклад, американській)? Створіть колаж "Робота мрії" з елементами двох культур (наприклад, гендерні ролі в підприємництві). Обговоріть у групі: Чи впливає культура на гендерні стереотипи в кар'єрі? Формат: Колаж + есе (200 слів). Мета: Інтегрувати самооцінку з міжкультурним аналізом. 

  • Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf
    25 September 2025, 12:31 AM
Previous activity
Практикум_3_Модуль 2
Next activity
ПИТАННЯ ДО САМОКОНТРОЛЮ_підсумковий теоретичний контроль
Data retention summary
Get the mobile app