Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Міжкультурна комунікація та взаємодія

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...

              • Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...

                • ArchivoМатеріал до теми 4

                • ArchivoМатеріал до теми 5

                • ArchivoМатеріал до теми 6

                • URLПіз А. Мова жестів

                • URLЩо таке Трикутник Карпмана

                • ArchivoФорум-театр Презентация

                • ArchivoТаргани в голові_Приклад

                • URLЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

                • URLІржі Томан_Мистецтво говорити

                • ArchivoТімбілдінг Спільна мета

                • ArchivoКОМАНДОУТВОРЕННЯ

                • URLСтрес | Стресостійкість | Емоційний інтелект | Пси...

                • ArchivoЧЕК-лист_Приклад

                • ArchivoПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ArchivoПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ArchivoПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ArchivoПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ArchivoТренінг_Тимбілдінг

                • ArchivoЛаррі Кінг Як розмовляти будь з ким, будь-коли і б...

                • URLПіз А. Мова розмови

                • URLЛайфхаки, що змінили моє життя | Планери | Організ...

                • ArchivoДіловий імідж

                • TareaСкладання СЛС за Штейнбергом до модулю 2

                • CuestionarioТест Модуль 2

                • TareaПрактикум_3_Модуль 2

                • TareaПрактикум_4_Модуль 2

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

              • Приклади практичної частини заліку (проєкти ритори...

              • САМОСТІЙНА РОБОТА

              • Рефлексія

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Міжкультурна комунікація та взаємодія

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Міжкультурна комунікація та взаємодія
  7. Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...
  8. Практикум_4_Модуль 2

Практикум_4_Модуль 2

Requisitos de finalización

Вимоги до виконання та оформлення:

Практикум виконується за власним вибором студента як кількісно, так і якісно:

Варіант А. Рольова гра: Міжкультурні переговори в бізнесі. Використовуючи сценарії з уроку 5.2 (наприклад, переговори про зарплату або гнучкий графік), адаптуйте їх до міжкультурного контексту. Один учасник представляє українську культуру (акцент на прямоту), інший - арабську (акцент на відносини та непрямість). Застосуйте стратегії (активне слухання, гнучкість). Після гри обговоріть бар'єри та як їх подолати. Оцінка: Запишіть 3 культурні бар'єри та стратегії їх подолання. Мета: Практикувати навички переговорів у багатокультурному середовищі. 

Варіант В. Самооцінка кар'єри з культурним акцентом. На основі уроку 5.1 та 5.4 проведіть самооцінку: Виберіть 5 навичок з таблиці навичок (наприклад, лідерство, адаптивність). Як ці навички проявляються у вашій культурі та в іншій (наприклад, американській)? Створіть колаж "Робота мрії" з елементами двох культур (наприклад, гендерні ролі в підприємництві). Обговоріть у групі: Чи впливає культура на гендерні стереотипи в кар'єрі? Формат: Колаж + есе (200 слів). Мета: Інтегрувати самооцінку з міжкультурним аналізом. 

  • Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf
    25 de septiembre de 2025, 00:31
Actividad previa
Практикум_3_Модуль 2
Próxima actividad
ПИТАННЯ ДО САМОКОНТРОЛЮ_підсумковий теоретичний контроль
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles