Завдання до підсумкового контролю

Розробка  програми супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями:

1.     Характеристика дитини з певним мовленнєвим порушенням – 3 б.;

2.     Завдання батьків щодо корекцій мовленнєвого розвитку дитини – 3 б.;

3.     Мета, завдання, супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями – 4 б.;

4.     Складові та етапи логопедичного супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями 4 б.;

5.     Форми та методи супроводу сім’ї, яка виховує дитину з мовленнєвими порушеннями 4 б.;

6.     Висновки. Література. – 2 б.

7.     Додатки.