Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

                • PageПитання для підготовки до підсумкового контролю

                • QuizПідсумкове тестування

                • AssignmentВаріанти ІНДЗ

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ігрові технології у роботі логопеда

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Підсумковий контроль
  8. Варіанти ІНДЗ

Варіанти ІНДЗ

Completion requirements

ШІ для створення ігрових технологій

Створення настільної гри для логопедичної роботи з допомогою штучного інтелекту (групова робота)

📌 Мета: Розробити прототип настільної гри, яка допоможе дітям із мовленнєвими порушеннями покращити артикуляцію, фонематичний слух або зв’язне мовлення.

🔹 Кроки виконання завдання:

1️⃣ Обрати ціль гри 

Визначити, яку логопедичну проблему гра вирішує (наприклад, автоматизація звуків, розвиток словникового запасу, тренування артикуляції).

Вказати вікову групу дітей.

2️⃣ Розробити ігрове поле та компоненти

Намалювати або описати ігрове поле (картки, фішки, кубики тощо).

Пояснити, як виглядатимуть компоненти гри.

3️⃣ Скласти правила гри

Описати, як саме дитина грає, які дії вона виконує.

Чітко пояснити механіку гри (хід гравця, переможні умови тощо).

4️⃣ Додати логопедичні завдання

Запропонувати конкретні вправи для дітей (наприклад, повторити слово, придумати речення, вимовити скоромовку).

Передбачити різні рівні складності.

5️⃣ Оформити прототип гри

Намалювати основні елементи (можна на папері або в цифровому вигляді).

Якщо можливо, створити ігрові картки чи поле в PowerPoint/Canva/Figma.

6️⃣ Презентувати свою гру 

Коротко пояснити ідею гри перед групою або в письмовому звіті.

Критерії оцінювання: 

Критерій Бал Опис
1. Визначення мети гри та цільової аудиторії 2,5 Чітке формулювання логопедичної мети гри (яку проблему вирішує), вікова група дітей.
2. Розробка ігрового поля та компонентів 2,5 Опис або візуальне зображення (схема, малюнок) ігрового поля, карток, фішок тощо.
3. Складання чітких правил гри 2,5 Логічна структура правил: як почати, хід гри, переможні умови.
4. Додавання логопедичних завдань 2,5 Конкретні завдання, що відповідають віковій групі та меті гри.
5. Оформлення прототипу гри 2,5 Презентабельний вигляд: намальовані або створені в цифровому форматі елементи.
6. Інноваційність та креативність 2,5 Оригінальність ідеї, цікавий формат, додаткові унікальні елементи.
7. Практична застосовність 2,5 Наскільки гра реально може бути використана логопедом у роботі з дітьми.
8. Презентація гри 2,5 Чітке та зрозуміле пояснення ідеї гри, відповіді на запитання.

📌 Максимальна оцінка: 20 балів


або

  • Написати наукові тези по тематиці курсу


або

  • Пройти курс неформальної освіти обсягом не менше 15 годин по тематиці курсу та прикріпити сертифікат


або


  • Підготувати фрагмент корекційного заняття з використанням 

Genially https://app.genial.ly/dashboard?from=login-true за інструкцією  

watch


або

Квест.Всеосвіта https://vseosvita.ua/webquest 

watch


Previous activity
Підсумкове тестування
Data retention summary
Get the mobile app