Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в соціальній педагогіці: історія, принципи та особливості застосування

  1. Які основні етапи розвитку ігрових технологій в освіті ви можете назвати?
  2. Як ви розумієте поняття "ігровий баланс"? Наведіть приклад.
  3. Які психолого-педагогічні особливості слід враховувати при розробці ігрових занять для дітей з особливими освітніми потребами?
  4. Які компоненти гри є ключовими для її ефективності в навчальному процесі?
  5. Охарактеризуйте роль гри в розвитку дитини.

Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення

  1. Які види іграшок найбільш ефективні для розвитку мовлення у дітей?
  2. Які вимоги пред'являються до ігрового обладнання для логопедичного кабінету?
  3. Як організувати ігрові зони в кабінеті логопеда?
  4. Які переваги мають авторські ігрові набори?
  5. Як можна використовувати сенсорні ігри для розвитку мовлення?
  6. Які техніки безпеки слід дотримуватися під час проведення сенсорних ігор?
  7. Як можна гейміфікувати використання допоміжного обладнання для дітей з ОП?

Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові технології

  1. Які ігри можна використовувати для розвитку дрібної моторики у дітей?
  2. Як пальчикові ігри сприяють розвитку мовлення?
  3. Які ігри можна використовувати для розвитку фонематичного слуху?
  4. Які айсбрейкери ви знаєте і як їх можна використовувати на логопедичних заняттях?
  5. Як ігри на згуртування сприяють розвитку комунікативних навичок у дітей?

Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології

  1. Які переваги та недоліки мають комп’ютерні ігри в логопедичній практиці?
  2. Як можна використовувати комп’ютерні ігри для корекції різних видів порушень мовлення?
  3. Що таке гейміфікація і як її можна застосовувати в логопедичній практиці?
  4. Наведіть приклади гейміфікації логопедичних завдань.
  5. Які терапевтичні ігри можна використовувати для корекції тривожності у дітей?
  6. Як терапевтичні ігри сприяють підвищенню самооцінки дітей?

Загальні питання

  1. Які основні принципи застосування ігрових технологій в корекційній роботі?
  2. Як ви розумієте поняття "ед'ютейнмент"?
  3. Яка роль іграшки в розвитку дитини?
  4. Які вимоги до ігрових педагогічних технологій?
  5. Які етапи розробки навчально-ігрових технологій?
  6. Які дидактичні завдання можна вирішувати за допомогою ігор?
  7. Як ви оцінюєте ефективність використання ігрових технологій в логопедичній практиці?
  8. Які труднощі можуть виникнути при використанні ігрових технологій?
  9. Як можна подолати ці труднощі?
  10. Які перспективні напрямки розвитку ігрових технологій в логопедії?
  11. Як ви розумієте поняття "ігрова терапія"?
  12. Які види ігрової терапії ви знаєте?
  13. Які ігри можна використовувати для розвитку пізнавальних процесів у дітей?
  14. Як вибирати ігри для дітей з різними видами мовленнєвих порушень?
  15. Яка роль логопеда в організації ігрової діяльності дітей?
  16. Як можна оцінити результативність використання ігрових технологій?
  17. Які сучасні тренди в області ігрових технологій в логопедії?
  18. Як ви розумієте поняття "ігровий сценарій"?
  19. Як розробити ігровий сценарій для логопедичного заняття?
  20. Які ігри можна використовувати для розвитку соціальних навичок у дітей?
  21. Як ігри можуть сприяти формуванню позитивної мотивації до навчання?
  22. Як ви розумієте поняття "ігрова дидактика"?
  23. Які принципи ігрової дидактики лежать в основі розробки ігор для логопедичних занять?
  24. Як ви можете оцінити рівень розвитку ігрової діяльності у дитини?
  25. Які критерії ефективності ігрових технологій?
  26. Як ви розумієте поняття "ігровий проект"?
  27. Як розробити ігровий проект для логопедичної групи?

Остання зміна: понеділок 4 листопада 2024 12:35 PM