Варіанти ІНДЗ
ШІ для створення ігрових технологій
Створення настільної гри для логопедичної роботи з допомогою штучного інтелекту (групова робота)
📌 Мета: Розробити прототип настільної гри, яка допоможе дітям із мовленнєвими порушеннями покращити артикуляцію, фонематичний слух або зв’язне мовлення.
🔹 Кроки виконання завдання:
1️⃣ Обрати ціль гри
Визначити, яку логопедичну проблему гра вирішує (наприклад, автоматизація звуків, розвиток словникового запасу, тренування артикуляції).
Вказати вікову групу дітей.
2️⃣ Розробити ігрове поле та компоненти
Намалювати або описати ігрове поле (картки, фішки, кубики тощо).
Пояснити, як виглядатимуть компоненти гри.
3️⃣ Скласти правила гри
Описати, як саме дитина грає, які дії вона виконує.
Чітко пояснити механіку гри (хід гравця, переможні умови тощо).
4️⃣ Додати логопедичні завдання
Запропонувати конкретні вправи для дітей (наприклад, повторити слово, придумати речення, вимовити скоромовку).
Передбачити різні рівні складності.
5️⃣ Оформити прототип гри
Намалювати основні елементи (можна на папері або в цифровому вигляді).
Якщо можливо, створити ігрові картки чи поле в PowerPoint/Canva/Figma.
6️⃣ Презентувати свою гру
Коротко пояснити ідею гри перед групою або в письмовому звіті.
Критерії оцінювання:
| Критерій | Бал | Опис |
| 1. Визначення мети гри та цільової аудиторії | 2,5 | Чітке формулювання логопедичної мети гри (яку проблему вирішує), вікова група дітей. |
| 2. Розробка ігрового поля та компонентів | 2,5 | Опис або візуальне зображення (схема, малюнок) ігрового поля, карток, фішок тощо. |
| 3. Складання чітких правил гри | 2,5 | Логічна структура правил: як почати, хід гри, переможні умови. |
| 4. Додавання логопедичних завдань | 2,5 | Конкретні завдання, що відповідають віковій групі та меті гри. |
| 5. Оформлення прототипу гри | 2,5 | Презентабельний вигляд: намальовані або створені в цифровому форматі елементи. |
| 6. Інноваційність та креативність | 2,5 | Оригінальність ідеї, цікавий формат, додаткові унікальні елементи. |
| 7. Практична застосовність | 2,5 | Наскільки гра реально може бути використана логопедом у роботі з дітьми. |
| 8. Презентація гри | 2,5 | Чітке та зрозуміле пояснення ідеї гри, відповіді на запитання. |
📌 Максимальна оцінка: 20 балів
або
- Написати наукові тези по тематиці курсу
або
- Пройти курс неформальної освіти обсягом не менше 15 годин по тематиці курсу та прикріпити сертифікат
або
- Підготувати фрагмент корекційного заняття з використанням
Genially https://app.genial.ly/dashboard?from=login-true за інструкцією
або
Квест.Всеосвіта https://vseosvita.ua/webquest