Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

                • СторінкаПитання для підготовки до підсумкового контролю

                • ТестПідсумкове тестування

                • ЗавданняВаріанти ІНДЗ

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Ігрові технології у роботі логопеда

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Підсумковий контроль
  8. Варіанти ІНДЗ

Варіанти ІНДЗ

Умови завершення

ШІ для створення ігрових технологій

Створення настільної гри для логопедичної роботи з допомогою штучного інтелекту (групова робота)

📌 Мета: Розробити прототип настільної гри, яка допоможе дітям із мовленнєвими порушеннями покращити артикуляцію, фонематичний слух або зв’язне мовлення.

🔹 Кроки виконання завдання:

1️⃣ Обрати ціль гри 

Визначити, яку логопедичну проблему гра вирішує (наприклад, автоматизація звуків, розвиток словникового запасу, тренування артикуляції).

Вказати вікову групу дітей.

2️⃣ Розробити ігрове поле та компоненти

Намалювати або описати ігрове поле (картки, фішки, кубики тощо).

Пояснити, як виглядатимуть компоненти гри.

3️⃣ Скласти правила гри

Описати, як саме дитина грає, які дії вона виконує.

Чітко пояснити механіку гри (хід гравця, переможні умови тощо).

4️⃣ Додати логопедичні завдання

Запропонувати конкретні вправи для дітей (наприклад, повторити слово, придумати речення, вимовити скоромовку).

Передбачити різні рівні складності.

5️⃣ Оформити прототип гри

Намалювати основні елементи (можна на папері або в цифровому вигляді).

Якщо можливо, створити ігрові картки чи поле в PowerPoint/Canva/Figma.

6️⃣ Презентувати свою гру 

Коротко пояснити ідею гри перед групою або в письмовому звіті.

Критерії оцінювання: 

Критерій Бал Опис
1. Визначення мети гри та цільової аудиторії 2,5 Чітке формулювання логопедичної мети гри (яку проблему вирішує), вікова група дітей.
2. Розробка ігрового поля та компонентів 2,5 Опис або візуальне зображення (схема, малюнок) ігрового поля, карток, фішок тощо.
3. Складання чітких правил гри 2,5 Логічна структура правил: як почати, хід гри, переможні умови.
4. Додавання логопедичних завдань 2,5 Конкретні завдання, що відповідають віковій групі та меті гри.
5. Оформлення прототипу гри 2,5 Презентабельний вигляд: намальовані або створені в цифровому форматі елементи.
6. Інноваційність та креативність 2,5 Оригінальність ідеї, цікавий формат, додаткові унікальні елементи.
7. Практична застосовність 2,5 Наскільки гра реально може бути використана логопедом у роботі з дітьми.
8. Презентація гри 2,5 Чітке та зрозуміле пояснення ідеї гри, відповіді на запитання.

📌 Максимальна оцінка: 20 балів


або

  • Написати наукові тези по тематиці курсу


або

  • Пройти курс неформальної освіти обсягом не менше 15 годин по тематиці курсу та прикріпити сертифікат


або


  • Підготувати фрагмент корекційного заняття з використанням 

Genially https://app.genial.ly/dashboard?from=login-true за інструкцією  

watch


або

Квест.Всеосвіта https://vseosvita.ua/webquest 

watch


Попередня секція
Підсумкове тестування
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток