Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Діагностика дитини з ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам...
Підсумкове оцінювання
Поточні оцінки 6.0160-з
Поточні оцінки 6.0160-з
Попередня секція
Підсумковий тест
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус
Презентація курсу
Робоча програма
Підручники
Інформаційні ресурси
Система накопичення балів
Записи лекцій та практичних занять
Теоретико-методологічні основи психолого-педагогічної діагностики дітей з ООП
Питання розділу
Тест 1. Основи психодіагностики
Практичне завдання 14.09
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Квест на практичному занятті
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Збір анамнезу
Педагогічний експеримент
Практичне завдання 26.09
Практичне завдання 04.10 на 11:25
Інструменти діагностики невербальних дітей
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
Психодіагностика пізнавальної та особистісної сфер дитини з ПМ
Методика Р.Жиля (внурішньосімейні відношення)
Методика діагностики відхилень інтелектуального розвитку молодших школярів (Стадненко, Ілляшенко, Обухівска)
Психологічна діагностика спілкування та диференційна діагностика
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Практичне заняття 3. 26.10.
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Розбір відеоматеріалів за темами розділу.
Практичні заняття 4-5
Методика Семаго
Стадненко Н. М., Ілляшенко Т. Д., Борщевська. Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів та старших дошкільників. Авторський колектив:
Методика Стадненко
Спостереження комунікації Мартиненко
Матеріали до лекцій
Квест на пр. занятті 6
Практичне заняття 7
Добір дидактичного матеріалу (Складова структура за А.Г. Марковою)
ДО ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ
Практичне заняття 8,9
Комплекс проб первинної діагностики
Практичне заняття 10
Характеристика (шаблон)
Практичне завдання 11 (Розбір відео)
Практичне завдання 12
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест