Завдання до іспиту (практичне)
На заліку студент має продемонструвати володіння методиками діагностики та корекційної роботи.
Буде запропоновано провести одну пробу (за випадковим вибором) з переліку.
Студент повинен представити:
- 
Мету – що саме обстежується.
 - 
Вікові межі – для якого віку застосовується методика.
 - 
Інструкцію – як представляється завдання дитині.
 - 
Критерії оцінювання (наприклад: низький, середній, високий рівень).
 - 
Роздатковий матеріал (схеми, картки, предмети тощо).
 
Альбом методик
Упродовж семестру студенти готують альбом з методиками, який має містити опис, інструкції, роздатковий матеріал та критерії оцінки для обраних проб.
На заліку студент презентує свій альбом і демонструє одну методику у відповідності до вимог.
Орієнтовний перелік проб
- 
Навчальний та формувальний експеримент (на основі будь-якої проби нижче).
 - 
Матриці Равена.
 - 
Предметна класифікація (Семаго).
 - 
Аналогії (Семаго).
 - 
Четвертий зайвий.
 - 
Нісенітниці.
 - 
Тест П’єрона–Рузера.
 - 
Коректурні проби.
 - 
Фігури Поппельрейтера.
 - 
Фігури Тенслі.
 - 
Гештальт-тест Бендер.
 - 
Кубики Кооса.
 - 
Особистісний профіль (Самохвалова А. Г., 7 шкал).
 - 
«Смуга перешкод».
 - 
«Піраміди».
 - 
«Класифікації» (за розміром, кольором).
 - 
«Музичні інструменти».
 - 
«Дієслівний піднос».
 - 
«Багатофункціональний піднос».
 - 
«Узагальнення».
 - 
«Фрукти».
 - 
«Сюрпризи».
 - 
«Тварини».
 - 
«Вивчення артикуляційного праксису».
 - 
«Зв’язне мовлення».
 
Критерії оцінювання заліку (20 балів)
- 
Мета та вікові межі методики – до 2 балів
- 
2 б. – сформульовані чітко й правильно;
 - 
1 б. – є неточності;
 - 
0 б. – відсутні.
 
 - 
 - 
Інструкція до проведення проби – до 2 балів
- 
2 б. – повна, зрозуміла, сформульована доступною мовою;
 - 
1 б. – часткові неточності;
 - 
0 б. – відсутня.
 
 - 
 - 
Критерії оцінювання результатів – до 2 балів
- 
2 б. – наведено чітку систему рівнів (низький, середній, високий) з поясненням;
 - 
1 б. – частково наведено;
 - 
0 б. – відсутні.
 
 - 
 - 
Роздатковий матеріал – до 2 балів
- 
2 б. – матеріали повні, якісно оформлені;
 - 
1 б. – матеріали є, але з недоліками;
 - 
0 б. – відсутні.
 
 - 
 - 
Альбом методик (структура, оформлення, зміст) – до 2 балів
- 
2 б. – альбом повний і якісно оформлений;
 - 
1 б. – альбом є, але з недоліками;
 - 
0 б. – відсутній.
 
 - 
 - 
Презентація методики та відповіді на запитання викладача – до 10 балів
- 
9–10 б. – студент упевнено демонструє методику, аргументовано відповідає на запитання;
 - 
6–8 б. – демонстрація є, але з незначними неточностями;
 - 
3–5 б. – демонстрація неповна, відповіді поверхові;
 - 
0–2 б. – відсутня демонстрація або студент не відповідає.
 
 - 
 
- 19 April 2021, 11:51 AM