Завдання до іспиту (практичне)

На екзамені продемонструвати володіння методиками.

Вказати:

1. Мету (що обстежується).

2. Вік дітей (з якого по який вік використовується).

3. Інструкцію (як ми представляємо завдання дитині).

4. Критерїі оцінки (наприклад, низький, середній, високий...)

5. Роздатковий матеріал.


  1. •Матриці Равена
  2. •Предметна класифікація (Семаго)
  3. •Аналогії  (Семаго)
  4. •Четвертий зайвий
  5. •Нісенітниці
  6. •Тест П’єрона-Рузера
  7. •Коректурні проби
  8. •Фігури Поппельрейтера
  9. •Фігури Тенслі  
  10. •Гештальт-тест Бендер
  11. •Кубики Кооса 
  12. •Особистісний профіль (Самохвалова А.Г.) 7 шкал
  13. «Смуга перешкод», 
  14. «Піраміди»
  15. «Класифікації» (за розміром, кольором)
  16. «Музичні інструменти»
  17. «Дієслівний піднос», «Багатофункціональний піднос», 
  18. «Узагальнення»
  19. «Фрукти»
  20.  «Сюрпризи»
  21. «Тварини»
  22.  «Вивчення артикуляційного праксису»
  23.  «Зв’язне мовлення».