Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Організація інклюзивного освітнього середовища

              • Анотація

              • Законодавчі та методологічні засади інклюзивної ос...

              • Інклюзія як модель сучасного суспільного устрою

                • ФайлЛекція 2. Принципи та цінності інклюзії.

                • ФайлЛекція 2. Професійне співробітництво – невід’ємна ...

                • ЗавданняРозширена довідка щодо законодавства України у сфе...

                • ЗавданняІндивідуальна програма розвитку дитини з ООП

                • ЗавданняРозширена довідка щодо посадових обов'язків асисте...

              • Універсальний дизайн та перспективи розвитку серед...

              • ЛІТЕРАТУРА

              • ЕКЗАМЕН

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Організація інклюзивного освітнього середовища

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Організація інклюзивного освітнього середовища
  7. Інклюзія як модель сучасного суспільного устрою
  8. Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП

Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП

Умови завершення
Початок приймання: пʼятницю 16 жовтня 2020 00:00 AM

Розроблення ІПР для конкретної дитини з особливими освітніми потребами (психофізичне порушення - на вибір студента).

  • 303. Браташ Іван Сергійович.docx 303. Браташ Іван Сергійович.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • 306. Левадний Владислав Олегович.docx 306. Левадний Владислав Олегович.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • 317. Іпполітова Аріна Антонівна.docx 317. Іпполітова Аріна Антонівна.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.docx ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУприклад.docx ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУприклад.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • Лущак Денис  Павлович.docx Лущак Денис Павлович.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • Навчальний план ПРИКЛАД.docx Навчальний план ПРИКЛАД.docx
    19 листопада 2021, 12:19 PM
  • Typova_osvitnia_programa_SpecShkola_2018_Pedrada.pdf Typova_osvitnia_programa_SpecShkola_2018_Pedrada.pdf
    19 листопада 2021, 12:19 PM
Попередня секція
Розширена довідка щодо законодавства України у сфері інклюзивної освіти.
Наступна секція
Розширена довідка щодо посадових обов'язків асистента вчителя.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток