Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

            • archive

            • Організація ПР-кампанії

            • Рекламні та PR-стратегії в бізнесовій сфері (Бара...

            • Аналітико-синтетичне опрацювання документної інфор...

            • Антикризові комунікації в інфомаційній діяльності

            • Атестаційний екзамен спеціальність: 029 "Інформац...

            • Вибіркові дисципліни 029 Інформаційна, бібліотечна...

            • Візуалізація даних

            • Вступ до спеціальності "інформаційна, бібліотечна ...

            • Вступ до спеціальності. Інформаційно-комунікаційна...

            • Галузева реклама і ПР. Літературна проблематика (І...

            • Глобальні телемережі новин у світовому інформаційн...

            • Event-менеджмент в ПР-діяльності

              • General

              • Змістовий модуль 1.Еvent-менеджмент в PR-діяльност...

              • Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...

                • FileЛекція 3. Аналітичні технології в організації PR-п...

                • FileПрактичне заняття №4. Цілі і задачі підготовчого е...

                • FileГармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як і...

                • FileРадіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-тех...

                • Assignmentзавдання 4

                • FileЛекція 4. Аналітичний етап розробки заходу

                • FileПрактичне заняття №5. Аналітичні технології в орга...

                • FileБерезенко В.В. Планування PR-діяльності: Навчально...

                • AssignmentЗавдання 5

                • FileПрактичне заняття №6. Аналітичний етап розробки за...

                • FileВаренко В.М. Інформаційно-аналітична діяльність: ...

                • FileРадіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-тех...

                • AssignmentЗавдання 6

                • QuizТест до змістового модулю 2

              • Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів

              • Змістовий модуль 4. Ризик-менеджмент event-менедж...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Event-менеджмент в ПР-діяльності

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
  6. Event-менеджмент в ПР-діяльності
  7. Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...
  8. завдання 4

завдання 4

Completion requirements
Opened: Sunday, 12 February 2023, 12:00 AM
Due: Friday, 19 February 2027, 12:00 AM

? Письмові завдання

 

ü  Рre-event передбачає вибір формату заходу. В яких випадках можна звернутися до таких спеціальних заходів, як прийоми, презентації, круглі столи, дні відкритих дверей, конференції, виставки? Який з них буде найбільш ефективним в наступних випадках:

        а) організація починає свою діяльність і хоче про себе заявити;

        б) установа хоче стати ініціатором обговорення дуже актуальної проблеми, єдиного рішення якої немає;

        в) інститут бажає ознайомити майбутніх абітурієнтів із спеціальностями, з яких він веде підготовку фахівців;

        г) організація планує встановити контакти з можливими споживачами її продукції;

        д) установа має на меті обговорення професійно важливих проблем із спеціалістами, що працюють в аналітичних установах та організаціях?

ü  Підготуйте план проведення заходу (відкриття або презентації  книжкового магазину,  мобільного зв’язку, побутової техніки, будівельних товарів). Для цього визначте мету, коло учасників та їх ролі, склад запрошених, послідовність дій та обов’язків. Які можливі відхилення та ризики від плану, що слід робити в цьому випадку? Чи передбачена участь журналістів у цьому заході?

 

ü  Чим відрізняється івент  з відкриття закладу  від івенту-презентації?

 

? Завдання для самостійної роботи

Конспект статті:  Гармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і послуг. Ефективна економіка. № 5.  2014. URL :   http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3079

 


Previous activity
Радіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-технології»
Next activity
Лекція 4. Аналітичний етап розробки заходу
Data retention summary
Get the mobile app