завдання 4
? Письмові завдання
ü Рre-event передбачає вибір формату заходу. В яких випадках можна звернутися до таких спеціальних заходів, як прийоми, презентації, круглі столи, дні відкритих дверей, конференції, виставки? Який з них буде найбільш ефективним в наступних випадках:
а) організація починає свою діяльність і хоче про себе заявити;
б) установа хоче стати ініціатором обговорення дуже актуальної проблеми, єдиного рішення якої немає;
в) інститут бажає ознайомити майбутніх абітурієнтів із спеціальностями, з яких він веде підготовку фахівців;
г) організація планує встановити контакти з можливими споживачами її продукції;
д) установа має на меті обговорення професійно важливих проблем із спеціалістами, що працюють в аналітичних установах та організаціях?
ü Підготуйте план проведення заходу (відкриття або презентації книжкового магазину, або мобільного зв’язку, побутової техніки, будівельних товарів). Для цього визначте мету, коло учасників та їх ролі, склад запрошених, послідовність дій та обов’язків. Які можливі відхилення та ризики від плану, що слід робити в цьому випадку? Чи передбачена участь журналістів у цьому заході?
ü Чим відрізняється івент з відкриття закладу від івенту-презентації?
? Завдання для самостійної роботи
Конспект статті: Гармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і послуг. Ефективна економіка. № 5. 2014. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3079