Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

            • archive

            • Організація ПР-кампанії

            • Рекламні та PR-стратегії в бізнесовій сфері (Бара...

            • Аналітико-синтетичне опрацювання документної інфор...

            • Антикризові комунікації в інфомаційній діяльності

            • Атестаційний екзамен спеціальність: 029 "Інформац...

            • Вибіркові дисципліни 029 Інформаційна, бібліотечна...

            • Візуалізація даних

            • Вступ до спеціальності "інформаційна, бібліотечна ...

            • Вступ до спеціальності. Інформаційно-комунікаційна...

            • Галузева реклама і ПР. Літературна проблематика (І...

            • Глобальні телемережі новин у світовому інформаційн...

            • Event-менеджмент в ПР-діяльності

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1.Еvent-менеджмент в PR-діяльност...

              • Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...

                • ФайлЛекція 3. Аналітичні технології в організації PR-п...

                • ФайлПрактичне заняття №4. Цілі і задачі підготовчого е...

                • ФайлГармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як і...

                • ФайлРадіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-тех...

                • Завданнязавдання 4

                • ФайлЛекція 4. Аналітичний етап розробки заходу

                • ФайлПрактичне заняття №5. Аналітичні технології в орга...

                • ФайлБерезенко В.В. Планування PR-діяльності: Навчально...

                • ЗавданняЗавдання 5

                • ФайлПрактичне заняття №6. Аналітичний етап розробки за...

                • ФайлВаренко В.М. Інформаційно-аналітична діяльність: ...

                • ФайлРадіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-тех...

                • ЗавданняЗавдання 6

                • ТестТест до змістового модулю 2

              • Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів

              • Змістовий модуль 4. Ризик-менеджмент event-менедж...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Event-менеджмент в ПР-діяльності

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
  6. Event-менеджмент в ПР-діяльності
  7. Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...
  8. завдання 4

завдання 4

Умови завершення
Початок приймання: неділю 12 лютого 2023 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 19 лютого 2027 00:00 AM

? Письмові завдання

 

ü  Рre-event передбачає вибір формату заходу. В яких випадках можна звернутися до таких спеціальних заходів, як прийоми, презентації, круглі столи, дні відкритих дверей, конференції, виставки? Який з них буде найбільш ефективним в наступних випадках:

        а) організація починає свою діяльність і хоче про себе заявити;

        б) установа хоче стати ініціатором обговорення дуже актуальної проблеми, єдиного рішення якої немає;

        в) інститут бажає ознайомити майбутніх абітурієнтів із спеціальностями, з яких він веде підготовку фахівців;

        г) організація планує встановити контакти з можливими споживачами її продукції;

        д) установа має на меті обговорення професійно важливих проблем із спеціалістами, що працюють в аналітичних установах та організаціях?

ü  Підготуйте план проведення заходу (відкриття або презентації  книжкового магазину,  мобільного зв’язку, побутової техніки, будівельних товарів). Для цього визначте мету, коло учасників та їх ролі, склад запрошених, послідовність дій та обов’язків. Які можливі відхилення та ризики від плану, що слід робити в цьому випадку? Чи передбачена участь журналістів у цьому заході?

 

ü  Чим відрізняється івент  з відкриття закладу  від івенту-презентації?

 

? Завдання для самостійної роботи

Конспект статті:  Гармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і послуг. Ефективна економіка. № 5.  2014. URL :   http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3079

 


Попередня секція
Радіонова О. М. Конспект лекцій з курсу «Івент-технології»
Наступна секція
Лекція 4. Аналітичний етап розробки заходу
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток