Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою ...

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1 Professional terminology

                • ФайлТема 1 Терміни і термінологія

                • ФайлReading masterclass (Australia)

                • ЗавданняПрактичне заняття 1 (2 бали) Переклад

                • ЗавданняПрактичне заняття 2 (3 бали) Тести

                • ЗавданняПрактичне заняття 3 (2 бали) Робота з текстом

                • ЗавданняПрактичне заняття 4 (2 бали) Group project

                • ЗавданняСамостійна робота 1 (1 бал)

              • Змістовий модуль 2 Communication

              • Змістовий модуль 3 Research skills

              • Змістовий модуль 4 Academic writing

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою ...
  7. Змістовий модуль 1 Professional terminology
  8. Практичне заняття 4 (2 бали) Group project

Практичне заняття 4 (2 бали) Group project

Умови завершення

A company that sells athletic shoes wants to target a new market segment - older adults who are looking for comfortable shoes for walking and light exercise. They develop a new line of shoes with extra cushioning and support, and they create a marketing campaign that emphasizes the health benefits of walking. They also partner with fitness trainers and physical therapists to promote the shoes to their clients. As a result of these efforts, sales of the new line of shoes increased by 25%.

Questions:

a) What is the company's target market?

b) What is the company's new product line?

c) What is the company's marketing strategy?

d) What was the result of the company's efforts?

Group project: Develop a marketing strategy for a selected company or product. Project participants can use various marketing tools and methods to promote the product on the market and increase sales. 

Попередня секція
Практичне заняття 3 (2 бали) Робота з текстом
Наступна секція
Самостійна робота 1 (1 бал)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток