Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Основи формування критичного мислення молодших шко...

              • General

              • Допоміжні матеріали

              • Змістовий модуль 1

                • FileЛекція 1

                • FileПрезентація 1

                • FileЛекція 2

                • FileПрезентація 2

                • AssignmentПрактичне завдання 1

                • FileЛекція 3-4

                • FileПрезентація до Т3-4

                • AssignmentПрактичне завдання 2

                • QuizТестування 1

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Підсумковий контроль

              • Заочна форма здобуття освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Основи формування критичного мислення молодших шко ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Основи формування критичного мислення молодших шко...
  7. Змістовий модуль 1
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Completion requirements

1. Дібрати діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку критичного мислення молодших школярів та дорослих. Кількість методів: по 3-4 для молодших школярів та дорослих. Презентувати / провести їх на практичному занятті

2. Створити пам’ятку «Шляхи створення сприятливого психологічного клімату для розвитку критичного мислення в освітньому процесі».

3. Продовжіть речення (стратегія «Незакінчене речення»):

Хороший вчитель розуміє учнів, тому що

Я хочу співпрацювати з батьками учнів, тому що

Я терпляча, тому що

Я сповнена ентузіазму, тому що


Previous activity
Презентація до Т3-4
Next activity
Тестування 1
Data retention summary
Get the mobile app