Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Основи формування критичного мислення молодших шко...

              • Загальне

              • Допоміжні матеріали

              • Змістовий модуль 1

                • ФайлЛекція 1

                • ФайлПрезентація 1

                • ФайлЛекція 2

                • ФайлПрезентація 2

                • ЗавданняПрактичне завдання 1

                • ФайлЛекція 3-4

                • ФайлПрезентація до Т3-4

                • ЗавданняПрактичне завдання 2

                • ТестТестування 1

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Підсумковий контроль

              • Заочна форма здобуття освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Основи формування критичного мислення молодших шко ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Основи формування критичного мислення молодших шко...
  7. Змістовий модуль 1
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Умови завершення

1. Дібрати діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку критичного мислення молодших школярів та дорослих. Кількість методів: по 3-4 для молодших школярів та дорослих. Презентувати / провести їх на практичному занятті

2. Створити пам’ятку «Шляхи створення сприятливого психологічного клімату для розвитку критичного мислення в освітньому процесі».

3. Продовжіть речення (стратегія «Незакінчене речення»):

Хороший вчитель розуміє учнів, тому що

Я хочу співпрацювати з батьками учнів, тому що

Я терпляча, тому що

Я сповнена ентузіазму, тому що


Попередня секція
Презентація до Т3-4
Наступна секція
Тестування 1
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток