Завдання 3

Завдання 3

1. Виконати аналіз будь-якого продає профілю в Інстаграмм (блогера або інтернет-магазину ....)

- цільова аудиторія;

- підходи до просування

 - основні тематики (спорт, краса, стиль, поради ....);

 - виділити слабкі та сильні сторони;

 - зробити висновок (у чому секрет упех?).

2. Розробити стратегію просування Вашого продукту (товару обо себе як блогера) через Інстаграмм:

- цільова аудиторія;

- підходи до просування

- основні можливі тематики профілю (спорт, краса, стиль, поради ....);

 - виділити слабкі та сильні сторони (на що будите залучати клієнтів, що клієнтів може відштовхнути?);

 - зробити висновок (чим Ваш профіль буде цікавий, які перспективи).