Завдання 3
Завдання 3
1. Виконати аналіз будь-якого продає профілю в Інстаграмм (блогера або інтернет-магазину ....)
- цільова аудиторія;
- підходи до просування
- основні тематики (спорт, краса, стиль, поради ....);
- виділити слабкі та сильні сторони;
- зробити висновок (у чому секрет упех?).
2. Розробити стратегію просування Вашого продукту (товару обо себе як блогера) через Інстаграмм:
- цільова аудиторія;
- підходи до просування
- основні можливі тематики профілю (спорт, краса, стиль, поради ....);
- виділити слабкі та сильні сторони (на що будите залучати клієнтів, що клієнтів може відштовхнути?);
- зробити висновок (чим Ваш профіль буде цікавий, які перспективи).