Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Глобальний маркетинг

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні засади дослідження...

              • Змістовий модуль 2. Середовище глобального маркетингу

              • Змістовий модуль 3. Глобальні маркетингові дослідж...

              • Змістовий модуль 4. Стратегії маркетингу в умовах ...

              • Змістовий модуль 5. Глобальна електронна комерція

              • Змістовий модуль 6. Комунікаційна політика в сист...

              • Змістовий модуль 7. Організація і контроль виконан...

              • Підсумковий контроль

                • ФайлПитання до екзамену

                • ТестЕкзаменаційне тестування

                • ЗавданняЕкзаменаційне практичне завдання

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Глобальний маркетинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Глобальний маркетинг
  7. Підсумковий контроль
  8. Екзаменаційне практичне завдання

Екзаменаційне практичне завдання

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 2 грудня 2024 11:25 AM

Побудувати цифрову маркетингову модель (Digital Marketing Canvas) для обраного бізнесу.

Цифрова маркетингова модель  - це практичний посібник з розробки стратегії швидкого зростання бізнесу. Вона призначена для спільного обговорення всіма компаньйонами: маркетологами, підприємцями, розробниками, дизайнерами, продавцями тощо.  Це інструмент спільної творчості.  Від генерації ідей до побудови цифрової стратегії. При побудові цієї схеми можна дізнатись про спільну роботу основ маркетингу та сценаріїв поведінки клієнтів. Цифрова маркетингова модель пропонує компаніям структурований підхід, щоб сформулювати свою ціннісну пропозицію з допомогою маркетингової тактики та цифрових технологій.

 Цифрова маркетингова модель виглядає як план-схема на одному аркуші зі спеціальними розділами: ціннісні пропозиції, завдання, концепція, бренд, цільова аудиторія, ринок, залучення, активація,рекомендація, дохід та утримання (див. прикріплений файл із шаблоном цифрової маркетингової моделі). 

Розділи означають:

  •  ціннісні пропозиції: обіцянка якості продукту або послуги (переваги та унікальність пропозицї);
  • завдання: мета та завдання компанії;

  • концепція: довгострокові плани та перспективи розвитку компанії;

  • цільова аудиторія: клієнти (існуючи та ідеальні) компанії;

  • ринок: конкурентоспроможність компанії на ринку;

  • залучення: залучення клієнтів з потенціалом до зростання;

  • активація: перший відчутний щасливий досвід;

  • дохід: користувачі приносять дохід

  • утримання: клієнти повертаються для отримання вашого сервісу за схемою AARRR (якомога більше разів);

  • рекомендації: користувачі рекомендують продукт своїм знайомим.

    Для побудови цифрової маркетингової моделі перейдіть на сайтhttps://canvanizer.com/new/digital-marketing-canvas та оберіть шаблон Digital Marketing Canvas.
    Використовуючи стікери та текст заповніть шаблон.
    Збережіть його як зображення та завантажте до Moodle.
    Для побудови цифрової маркетингової моделі використовуйте такі ресурси:
    1. офіційні сайти обраного бізнесу;
    2. Рейтинги та інформацію Інтербренд -  https://interbrand.com/best-global-brands ;
    3. Щоденні звіти компанії Statista - https://www.statista.com/chartoftheday ;
    4. іншу необхідну інформацію.

  • en-marketing-strategy-canvas.pdf en-marketing-strategy-canvas.pdf
    15 грудня 2023, 23:37 PM
  • INTERNATIONAL_MARKETING_Case_Study_Analy.pdf INTERNATIONAL_MARKETING_Case_Study_Analy.pdf
    16 грудня 2023, 12:08 PM
Попередня секція
Екзаменаційне тестування
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток