Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

            • archive

            • Підготовка проектів міжнародної академічної мобіл...

            • Аналіз і управління екологічними ризиками

            • Анатомія та фізіологія собак (ОП Мисливське господ...

            • Атестаційний екзамен, спеціальність 205 Лісове гос...

            • Біогеографія (Географія, ОС Бакалавр)

            • Біоетика та екологічна свідомість

            • Біологія індивідуального розвитку (ОП Біологія, ОС...

            • Біологія мисливських тварин

            • Біологія мисливських тварин (ОП Мисливське господ...

            • Біотехнія (ОП Мисливське господарство та рослинні...

            • Біотехнія (Мис)

            • Вольєрне утримання диких копитних(ОС магістр, ОП М...

              • Вольєрне утримання диких копитних

              • Змістовий модуль 1. Історія та Законодавча база Ук...

              • Змістовий модуль 2. Біологічні основи утримання та...

              • Змістовий модуль 3. Зоотехнічні основи утримання т...

              • Змістовий модуль 4 Управління вольєрним господарст...

              • Індивідуальні завдання

                • AssignmentСамостійна та індивідуальна робота студента

              • Підсумковий контроль

              • Ректорський контроль

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Вольєрне утримання диких копитних(ОС магістр, ОП М ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...
  6. Вольєрне утримання диких копитних(ОС магістр, ОП М...
  7. Індивідуальні завдання
  8. Самостійна та індивідуальна робота студента

Самостійна та індивідуальна робота студента

Completion requirements

Пояснювальна записка

 

Забезпечення сталого розвитку країни має супроводжуватися створенням безпечного стану довкілля для життєдіяльності суспільства, спираючись на досконалу правову систему, яка б базувалась на збереженні видового розмаїття представників тваринного світу. У цьому процесі центральне місце належить утриманню в штучних умовах та розведенню в неволі диких копиних тварин. У сучасних умовах особливого значення набуває підготовка професійно грамотних фахівців з питань природокористування.

Метою викладання навчальної дисципліни є курсу полягає в дослідженні загальних та спеціальних питань утримання диких копитних тварин у вольєрах. Завдання курсу полягають у тому, полягають у тому, щоб надати студентам знання щодо основних технік успішного утримання диких копитних тварин в штучно створених умовах, а також сформувати вміння та навички щодо підбору оптимальної технології утримання та розведення копитних у напіввільних умовах.

Сучасне суспільство ставить перед вищою школою завдання підготовки мислячого, уміючого самостійно добувати і застосовувати знання на практиці фахівця. Від випускника вузу потрібне уміння ставити мету і формулювати завдання, пов’язані з реалізацією професійних функцій, знаходити і приймати управлінські рішення, не стандартно підходити до вирішення відомих проблем, а також намічати шляхи вирішення тих що знов з’являються, уміти набувати нових знань, використовуючи сучасні інформаційно-освітні технології, бути методично і психологічно готовим до зміни виду і характеру своєї професійної діяльності. В період навчання у вузі закладаються основи професіоналізму, формуються уміння самостійної професійної діяльності. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема опанування студентами методів пізнавальної діяльності в умовах самостійної роботи.

В умовах кредитово-модульної системи обов’язковими для всіх і необхідними для досягнення базового рівня є наступні види діяльності:

–        засвоєння цілей навчання;

–        учбова робота по модулю, що включає процес засвоєння навчального матеріалу з використанням різних джерел інформації і ТСО;

–        консультативна допомога викладача;

–        постійний контроль учбової діяльності.

Самостійна робота студента (СРС) є основним способом оволодіння матеріалом у вільний від обов’язкових навчальних занять час та передбачає:

–        опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу;

–        вивчення окремих тем або питань, що передбачені для самостійного опрацювання;

–        поглиблене вивчення літератури на задану тему та пошук додаткової інформації;

–        самостійне опрацювання теоретичних питань для виконання розрахункових завдань;

–        самостійне опрацювання теоретичних питань для виконання індивідуального завдання.

Форми контролю самостійної роботи: поточний, модульний, підсумковий.

 

 


 

Зміст самостійної роботи

 

Змістовий модуль 1.

Тема 1. Особливості розведення копитних в лісовій зоні України. Приклади

Під час вивчення теми необхідно звернути увагу на роведення та харчування копитних. Особливу увагу необхідно приділити кліматичним особливостям лісової зони.

Тема 2. Особливості розведення копитних в лісо-степовій зоні України. Приклади

Під час вивчення теми необхідно звернути увагу на роведення та харчування копитних. Особливу увагу необхідно приділити кліматичним особливостям лісо-степової зони.

 

Тема 3. Особливості розведення копитних в степовій зоні України. час вивчення теми необхідно звернути увагу на роведення та харчування копитних. Особливу увагу необхідно приділити кліматичним особливостям степової зони.

 

Зміст індивідуальної роботи

Для підвищення рейтингового балу студент за рахунок часу, відведеного на індивідуальну роботу виконують індивідуальне завдання. За виконання якого за семестр він може отримати 20 балів. Індивідуальне завдання вводиться з метою заохочування студентів до планомірної, систематичної роботи, стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни та науково-дослідної роботи.

Індивідуальне завдання виконуються у формі реферату

  • індивідуальні завдання вольєрне утримання.docx індивідуальні завдання вольєрне утримання.docx
    9 September 2021, 12:38 PM
Previous activity
Тз-4
Next activity
Тестове завдання
Data retention summary
Get the mobile app