Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • Курсова робота з фаху

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

              • Загальне

              • Розділ 1

                • ЗаданиеЛекція 1

                • ЗаданиеЛекція 2

                • ЗаданиеЛабораторне заняття 1

                • ЗаданиеЛекція 3

                • ЗаданиеЛекція 4

                • ЗаданиеЛабораторна робота 2

                • ЗаданиеЛекція 5

                • ТестТести до розділу 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях
  7. Розділ 1
  8. Лекція 3

Лекція 3

Требуемые условия завершения
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПІД ЧАС ГОРЮВАННЯ
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
1. Назвіть патологічні ознаки гострого горя.
2. Перерахуйте та охарактеризуйте критичні періоди горювання.
3. Опишіть чинники (основні та додаткові), що вказують на перебування людини у стані важкої втрати. Наведіть ознаки ускладненого горя.
4. Охарактеризуйте особливості психологічної допомоги людині на різних етапах горювання.
5. Поясніть принцип дії трьохступеневої моделі допомоги під час роботи з людиною з гострою реакцією втрати.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Доберіть психотерапевтичні метафори, що дозволять мінімізувати психотравму з приводу втрати близької людини у дітей різних вікових категорій.

  • Лекція 3.docx Лекція 3.docx
    20 февраля 2024, 22:39
Предыдущий акт. элемент
Лабораторне заняття 1
Следующий акт. элемент
Лекція 4
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение