Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • Міжнародна класифікація функціонування

            • Курсова робота з фаху

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

              • Загальне

              • Розділ 1

                • ЗавданняЛекція 1

                • ЗавданняЛекція 2

                • ЗавданняЛабораторне заняття 1

                • ЗавданняЛекція 3

                • ЗавданняЛекція 4

                • ЗавданняЛабораторна робота 2

                • ЗавданняЛекція 5

                • ТестТести до розділу 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях
  7. Розділ 1
  8. Лекція 3

Лекція 3

Умови завершення
ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПІД ЧАС ГОРЮВАННЯ
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
1. Назвіть патологічні ознаки гострого горя.
2. Перерахуйте та охарактеризуйте критичні періоди горювання.
3. Опишіть чинники (основні та додаткові), що вказують на перебування людини у стані важкої втрати. Наведіть ознаки ускладненого горя.
4. Охарактеризуйте особливості психологічної допомоги людині на різних етапах горювання.
5. Поясніть принцип дії трьохступеневої моделі допомоги під час роботи з людиною з гострою реакцією втрати.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Доберіть психотерапевтичні метафори, що дозволять мінімізувати психотравму з приводу втрати близької людини у дітей різних вікових категорій.

  • Лекція 3.docx Лекція 3.docx
    20 лютого 2024, 22:39 PM
Попередня секція
Лабораторне заняття 1
Наступна секція
Лекція 4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток