П9. Увага. Функції, види і властивості уваги, особливості корекції уваги

Частина 1. Теоретичний блок

Увага. Функції, види і властивості уваги. 

Особливості уваги дітей дошкільного та шкільного віку.

Прийоми розвитку уваги.

Прийоми розвитку саморегуляції пізнавальної діяльності.

Прийоми розвитку внутрішнього плану дій.

Частина 2. Ігри на розвиток та корекцію у вагу для дітей різного віку із різними порушеннями розвитку.

Підібрати відповідні ігри. Вказати діазнози яким корисна гра і для яких не потребує адаптацій/модифікацій, вік, мету, обладнання. По можливості провести гру.

Критерії оцінювання.

Максимальний бал за теоретичний блок: 3 бали

Критерії оцінювання:

  • Глибина знань. Ступінь розуміння основних понять, теорій та досліджень.
  • Логічність викладу та здатність структурувати матеріал, виділяти головне.
  • Повнота охоплення теми.
  • Практична спрямованість, тобто чи продемонстровано розуміння того, як наведені теоретичні знання можуть бути застосовані логопедом на практиці, в роботі з дітьми.
  • Наявність власних думок, прикладів, питань до аудиторії.

Розподіл балів:

3 бали: повний і глибокий огляд теми, демонстрація високого рівня теоретичних знань, оригінальні ідеї.
2 бали: добре структурований виступ, достатній рівень знань, але є незначні пропуски або неточності.
1 бал: неповне розкриття теми, знання поверхневі, відсутність структури.
0 балів: відсутність знань з теми або повна відсутність підготовки до виступу.

Максимальний бал за практичну частину: 2 бали

Критерії оцінювання:

  • Відповідність ігор поставленим завданням.
  • Педагогічна майстерність.
  • Врахування вікових та індивідуальних особливостей
  • Обґрунтування вибору ігор, тобто наскільки обґрунтовано обрані ігри, які механізми розвитку уваги вони активують.

Розподіл балів:

2 бали: відмінно підібрані ігри, проведення гри на високому професійному рівні, детальне обґрунтування вибору.
1,5 бали: достатньо добре підібрані ігри, але є деякі недоліки в проведенні гри або обґрунтуванні.
1 бал: ігри не повністю відповідають поставленим завданням, проведення гри потребує покращення.
0 балів: відсутність підготовки до практичної частини або грубо порушення методичних рекомендацій.

Загальна оцінка: Сума балів за теоретичну та практичну частини.