П9. Увага. Функції, види і властивості уваги, особливості корекції уваги
Частина 1. Теоретичний блок
Увага. Функції, види і властивості уваги.
Особливості уваги дітей дошкільного та шкільного віку.
Прийоми розвитку уваги.
Прийоми розвитку саморегуляції пізнавальної діяльності.
Прийоми розвитку внутрішнього плану дій.
Частина 2. Ігри на розвиток та корекцію у вагу для дітей різного віку із різними порушеннями розвитку.Підібрати відповідні ігри. Вказати діазнози яким корисна гра і для яких не потребує адаптацій/модифікацій, вік, мету, обладнання. По можливості провести гру.
Критерії оцінювання.
Максимальний бал за теоретичний блок: 3 бали
Критерії оцінювання:
- Глибина знань. Ступінь розуміння основних понять, теорій та досліджень.
- Логічність викладу та здатність структурувати матеріал, виділяти головне.
- Повнота охоплення теми.
- Практична спрямованість, тобто чи продемонстровано розуміння того, як наведені теоретичні знання можуть бути застосовані логопедом на практиці, в роботі з дітьми.
- Наявність власних думок, прикладів, питань до аудиторії.
Розподіл балів:
3 бали: повний і глибокий огляд теми, демонстрація високого рівня теоретичних знань, оригінальні ідеї.2 бали: добре структурований виступ, достатній рівень знань, але є незначні пропуски або неточності.
1 бал: неповне розкриття теми, знання поверхневі, відсутність структури.
0 балів: відсутність знань з теми або повна відсутність підготовки до виступу.
Максимальний бал за практичну частину: 2 бали
Критерії оцінювання:
- Відповідність ігор поставленим завданням.
- Педагогічна майстерність.
- Врахування вікових та індивідуальних особливостей
- Обґрунтування вибору ігор, тобто наскільки обґрунтовано обрані ігри, які механізми розвитку уваги вони активують.
Розподіл балів:
2 бали: відмінно підібрані ігри, проведення гри на високому професійному рівні, детальне обґрунтування вибору.1,5 бали: достатньо добре підібрані ігри, але є деякі недоліки в проведенні гри або обґрунтуванні.
1 бал: ігри не повністю відповідають поставленим завданням, проведення гри потребує покращення.
0 балів: відсутність підготовки до практичної частини або грубо порушення методичних рекомендацій.
Загальна оцінка: Сума балів за теоретичну та практичну частини.