П11. Когнітивна психокорекція
Когнітивна психокорекція. Використання елементів раціональної, раціонально-емотивної терапії, логотерапії, екзистенційного підходу в психокорекційній практиці. Завдання і методи когнітивної психокорекції. Раціональне і ірраціональне мислення. Вікові та індивідуальні особливості проведення роз'яснювальної бесіди.
Завдання:
- Обрати два різних підходи (наприклад, раціонально-емотивна терапія та логотерапія).
- Порівняти основні принципи, техніки та цілі цих підходів.
- Проаналізувати, в яких випадках кожен з підходів буде найбільш ефективним.
- Створити таблицю порівняння.
3 бали - виконання завдання на відмінно. Студент демонструє глибоке розуміння матеріалу, високий рівень аналітичних навичок і творчий підхід.
2 бали - виконання завдання на добре. Студент демонструє хороше розуміння матеріалу, але можуть бути деякі недоліки в аналізі або обґрунтуванні.
1 бал - виконання завдання на задовільно. Студент демонструє базове розуміння матеріалу, але є значні прогалини в знаннях або аналізі.
0 балів - завдання не виконано або виконано незадовільно.