Семінарське заняття Імперська влада в Україні в ХІХ ст. ( ду випадку асинхронного навчання))
Генерал-губернаторства в Наддніпрянській Україні як інструмент реалізації імперської влади
Підготуйте доповіді з наступних питань:
1. Малорсійське генерал-губернаторство
2. Новоросійське та Бессарабське г-губернаторство
3. Київське генерал-губернаторство
Оцінювання семінарського заняття при асинхронному навчанні.
У випадку неможливості потрапити на заняття, студент має підготувати доповіді, та оформити їх у вигляді презентації на всі три питання
Оцінювання семінарського заняття при асинхронному навчанні.
У випадку неможливості потрапити на заняття, студент має підготувати доповіді, та оформити їх у вигляді презентації на всі три питання
При цьому оцінюється як змістовне наповнення - 6 балів, так і оформлення презентації - 4 балів.
Критерії змістовного наповнення:
- а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, аргументуванняпо кожному питанню семінарського заняття – 6-5 балів;
- б) послідовний виклад матеріалу, фрагментарне залучення аргументів, короткі висновик та узагальнення– 4-3 балів,
- в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, суть питання поврхово розкрита – 2-1 бал;
Критерії оформлення презентації. Презентація має візуалізувати і посилювати текст доповіді.
Оформлення доповіді у вигляді презентації (мінімум має бути 10 слайдів) має бути структурованим, з додаванням візуальних, текстових джерел, карт, та при необхідності схем та діаграм