Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

            • archive

            • Педагогіка

            • Виробнича практика (ОР МАГІСТР)

            • Вікова та педагогічна психологія (Козич Ірина Вол...

            • Педагогічна конфліктологія

            • Сучасні дидактичні системи (Козич Ірина Володими...

            • «Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою»

            • Адміністративний менеджмент в освіті

            • Андрагогіка

            • Арт - терапія в спеціальній педагогіці

            • Арт-терапевтичні технології в логопедичній практиці

            • Арт-терапевтичні технології навчання

            • Педагогічна інноватика

              • General

              • Змістовий модуль 1. Педагогічна інноватика: відпов...

                • FileЛекція. Інноваційність як ознака сучасності: основ...

                • FileЛекція . Сутність педагогічної інноватики.

                • AssignmentВиконані завдання до практичного заняття 1-2.

                • QuizТест 1

              • Змістовий модуль 2. Сутність, принципи та моделі і...

              • Змістовий модуль 3. Готовність до інноваційної дія...

              • Змістовий модуль 4. Особистісно орієнтоване навча...

              • Самостійна робота.

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Педагогічна інноватика

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності
  6. Педагогічна інноватика
  7. Змістовий модуль 1. Педагогічна інноватика: відпов...
  8. Виконані завдання до практичного заняття 1-2.

Виконані завдання до практичного заняття 1-2.

Completion requirements
Opened: Saturday, 1 February 2025, 12:00 AM
Due: Thursday, 10 April 2025, 12:00 AM

Практичне завдання.

Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 1.

Вимоги до виконання та оформлення:

обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів). 

10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади,  виявив навички взаємодії з аудиторією.

8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.

5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.

3 бали  отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.

0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.

 


  • практичне 1..docx практичне 1..docx
    29 December 2024, 4:23 PM
Previous activity
Лекція . Сутність педагогічної інноватики.
Next activity
Тест 1
Data retention summary
Get the mobile app