Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

            • archive

            • Педагогіка

            • Виробнича практика (ОР МАГІСТР)

            • Вікова та педагогічна психологія (Козич Ірина Вол...

            • Педагогічна конфліктологія

            • Сучасні дидактичні системи (Козич Ірина Володими...

            • «Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою»

            • Адміністративний менеджмент в освіті

            • Андрагогіка

            • Арт - терапія в спеціальній педагогіці

            • Арт-терапевтичні технології в логопедичній практиці

            • Арт-терапевтичні технології навчання

            • Педагогічна інноватика

              • General

              • Змістовий модуль 1. Педагогічна інноватика: відпов...

              • Змістовий модуль 2. Сутність, принципи та моделі і...

              • Змістовий модуль 3. Готовність до інноваційної дія...

                • ArchivoЛекція. Готовність до інноваційної діяльності

                • TareaВиконані завдання до практичного заняття 5-6

                • CuestionarioТест 3.

              • Змістовий модуль 4. Особистісно орієнтоване навча...

              • Самостійна робота.

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Педагогічна інноватика

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності
  6. Педагогічна інноватика
  7. Змістовий модуль 3. Готовність до інноваційної дія...
  8. Виконані завдання до практичного заняття 5-6

Виконані завдання до практичного заняття 5-6

Requisitos de finalización
Apertura: jueves, 9 de enero de 2025, 00:00
Cierre: jueves, 10 de abril de 2025, 00:00

Практичне завдання.

Підготувати доповідь та презентацію на одне з питань практичного заняття 3.

Вимоги до виконання та оформлення:

обґрунтування студентом методичних особливостей презентації (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та її візуального ряду (7 слайдів). 

10 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав усі завдання, виявив творчій підхід до їх виконання; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади,  виявив навички взаємодії з аудиторією.

8 балів отримує студент, який має незначні зауваження по виконанню завдання / завдань; під час презентації аргументував свою відповідь, наводив приклади.

5 бали отримує студент, який виконав правильно 50% завдань; під час презентації намагався аргументувати свою відповідь.

3 бали  отримує студент, який виконав завдання номінально, без творчого підходу, частини завдання мають суттєві недоліки або невиконані.

0 балів отримує студент, який не виконав завдання. У таких випадках студенту надається можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття.

 


  • практичне 3..docx практичне 3..docx
    29 de diciembre de 2024, 20:47
Actividad previa
Лекція. Готовність до інноваційної діяльності
Próxima actividad
Тест 3.
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles