Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Цифрова соціологія

            • Проєктна діяльність НГО і соціологічних служб

            • Управління змінами соціальної структури суспільства

            • Етика використання штучного інтелекту в соціальній...

            • Соціологічні дослідження у практиці соціальної роботи

            • Гендерні аспекти професійної компетентності соціал...

            • Політичний маркетинг

            • Соціологічні студії політичних технологій

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • General

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

                • TareaПрактична робота. Аналіз кейсу

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Архів матеріалів і завдань
  8. Практична робота. Аналіз кейсу

Практична робота. Аналіз кейсу

Requisitos de finalización
Apertura: miércoles, 19 de febrero de 2025, 11:25

Проаналізуйте кейс, наведений у прикріпленому файлі. Дайте відповіді на поставлені в кінці питання.

Завдання для аналізу: 

1. Оцінка вибору методології дослідження

Проведіть критичний аналіз обраної методології дослідження (якісний етап з використанням ФГД та кількісний етап з особистими інтерв'ю). Обґрунтуйте, чому було обрано саме ці методи, та оцініть їхню ефективність для досягнення поставлених завдань дослідження.

Визначте потенційні переваги та недоліки кожного з етапів дослідження. Як ці етапи поєднуються?

2. Аналіз відбору респондентів

Проаналізуйте критерії відбору учасників для кожного етапу дослідження. Чи адекватно вони відображають цільову аудиторію? Які можливі обмеження цих критеріїв?

Оцініть репрезентативність вибірки. Чи достатньо широка вікова категорія та інші демографічні характеристики?

3. Пропозиції

Запропонуйте власний дизайн проведення маркетингового дослідження за цим кейсом. Відповідь обґрунтуйте.

На основі поставлених завдань дослідження, спробуйте розробити власний набір з 4-5 блоків питань (сформулюйте тільки назви блоків та коротко зазначте про що можна було б запитати респондентів) для кількісного опитування, які б дозволили зібрати необхідну інформацію для вирішення поставлених перед дослідниками завдань. Подумайте над типами питань (відкриті, закриті, шкала оцінок тощо).


  • Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx Практична робота 1. Аналіз кейсу.docx
    19 de febrero de 2025, 10:04
Actividad previa
Практичне завдання до підсумкового контролю
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles