Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • General

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

                • TareaЗавдання на парі 1

                • Contenido interactivoПрактичне завдання 1

                • TareaЗавдання на парі 2

                • Contenido interactivoПрактичне завдання 2

                • PáginaТерміни та поняття до лекції 2

                • TareaПрактичне завдання 3

                • TareaПрактичне завдання 4

                • PáginaТвердження до статей

              • ІІ. Дислексія

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. І. Загальні закономірності писемного мовлення
  8. Завдання на парі 1

Завдання на парі 1

Requisitos de finalización

👥 Робота в підгрупах 

  1. Студенти розподіляються на підгрупи (6 осіб у кожній, бажано).

  2. Кожна підгрупа факультативно обирає одне з трьох перших питань для поглибленого обговорення:

    1. Чи потрібно сучасним дітям цілеспрямовано навчатися писемному мовленню, навичкам читання й письма в умовах цифрового світу?

    2. Які можливі зміни в розвитку мислення, комунікації та психіки дитини можуть виникнути внаслідок зниження уваги до писемного мовлення?

    3. Як ви оцінюєте актуальність писемного мовлення для себе як майбутніх фахівців-логопедів?

  3. Четверте питання — обов’язкове для обговорення всіма підгрупами:

               4. Які позитивні й негативні тенденції ви спостерігаєте в писемному мовленні серед молоді  сьогодні?


🎩 Метод “Шість капелюхів мислення” Едварда де Боно

Для аналізу обраного питання в групі студенти працюють за технікою “Шість капелюхів мислення”, яка стимулює розгляд теми з різних сторін. Кожному учаснику або декільком учасникам призначається роль відповідно до "капелюха":

  • 🟡 Жовтий капелюх — оптиміст: шукає позитив, перспективи, користь писемного мовлення.

  • ⚫ Чорний капелюх — критик: оцінює ризики, труднощі, можливі загрози чи марність.

  • 🔵 Синій капелюх — фасилітатор: стежить за логікою обговорення, підсумовує думки групи.

  • 🔴 Червоний капелюх — емоції: висловлює інтуїтивне або емоційне ставлення до теми.

  • 🟢 Зелений капелюх — креатив: пропонує альтернативи, нестандартні ідеї, бачення майбутнього.

  • ⚪ Білий капелюх — фактолог: оперує фактами, спостереженнями, статистикою (якщо є).

Примітка: Якщо в групі менше 6 учасників, деякі ролі можна поєднувати, опускати між усіма,або опускати.


📋 Після обговорення:

  • Підгрупа заповнює Шаблон.

🔗 Покликання на підгрупові сесійні зали Google Meet🔗 

Підрупа 1

Підрупа 2

Підрупа 3

Підрупа 4

Actividad previa
Dr. Nadine Gaab: Dyslexia Screening Webinar
Próxima actividad
Практичне завдання 1
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles