Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

            • archive

            • Аналіз результатів тестувань в різних галузях

            • Прикладна лінійна алгебра

            • Лінійна алгебра - 1

            • Технології експертного оцінювання в педагогічному...

            • Проєктно-орієнтоване навчання задач з параметрами ...

            • Вибрані питання методики розв’язування геометрични...

            • Практикум із розв’язування задач підвищеної склад...

            • 1 Алгебра та геометрія (комп'ютерні науки) 1 семестр

            • 1 Алгебра та геометрія (прикладна математика) 1 се...

            • Аналітична геометрія -1 (111 Математика)

            • 1 Методика навчання математики в профільній школі

            • Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф...

              • Викладач - Стєганцева Поліна Георгіївна, професор ...

              • Змістовий модуль 1. Освітнє значення математичних ...

                • FileЛекція 1. Компетентнісний підхід. Складові математ...

                • FileПрактичне заняття 1

                • FileЛекція 2. Математична задача як засіб набуття мате...

                • FileПрактичне заняття 2

                • AssignmentІндивідуальне завдання 1. Освітнє значення математ...

              • Змістовий модуль 2. Практичне значення математични...

              • Змістовий модуль 3. Значення математичних задач в ...

              • Змістовий модуль 4. Деякі загальні та специфічні м...

              • Підсумковий модуль

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної математики
  6. Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф...
  7. Змістовий модуль 1. Освітнє значення математичних ...
  8. Індивідуальне завдання 1. Освітнє значення математ...

Індивідуальне завдання 1. Освітнє значення математичних задач (20 б.)

Completion requirements
  • Індивідуальне завдання 1.pdf Індивідуальне завдання 1.pdf
    25 September 2025, 8:43 AM
Previous activity
Практичне заняття 2
Next activity
Лекція 3 Практична направленість навчання як одна з головних ідей НУШ.
Data retention summary
Get the mobile app