Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

              • Вітаємо на сайті вибіркового курсу "Колір і пошуко...

              • Модуль 1. Колір як природний, культурний і мистець...

              • Тема 1. Вступ до теорії кольору. Фізіологія сприйн...

              • Тема 2. Основні аспекти взаємозв’язку кольору і пр...

              • Тема 3. Колір як виразний засіб мистецтва

              • Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (т...

                • AssignmentДослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (м...

              • Тема 4.Колір у навчанні, вихованні та розвитку. Ін...

              • Проєкт «Інноваційні стратегії використання кольору...

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів
  7. Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (т...
  8. Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (м...

Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (модуль1)

Completion requirements

Обрати індивідуально певну культуру або народність і дослідити: вплив природних умов на використання кольору; символічне значення основних кольорів у релігійних, культурних та мистецьких практиках; приклади кольорових традицій у мистецтві, одязі, ремеслах.

Створити в групі  візуальний атлас: інтерактивний постер або інфографіку, де для кожної культури наочно показано кольори та їх символіку.

Додати короткий опис взаємозв’язку кольору з культурними та природними умовами, а також можливі інтеркультурні впливи (як кольори однієї культури могли впливати на інші), відобразити інформацію в наочній, творчій формі, інтегруючи знання з історії, мистецтва, етнології та природознавства

Previous activity
Експрес-контроль №3
Next activity
Лекція 4
Data retention summary
Get the mobile app