Практичне заняття 3
1.Обрати кейс і праналізувати освітню ситуацію у певній віковій групі:
Кейс 1 - молодша – «Досліджуємо осіннє листя»;
Кейс 2 - середня – «Вчимося дружити»;
Кейс 3 - старша – «Мандруємо у світ професій».
Завдання: визначити, які методи були використані педагогом, та запропонувати, які додаткові методи можуть доповнити освітній процес для підвищення його ефективності.
2. Розробити практичний кейс у формі презентації (PowerPoint, Canva або Google Slides), що містить:
- 
- 
перелік та коротку характеристику певної групи методів (на вибір: традиційні, інтерактивні або цифрові);
 - 
візуалізацію прикладів їх використання в освітньому процесі ЗДО (фото, ілюстрації, схеми).
 
 - 
 
Критерії оцінювання:
5 балів – завдання виконане повністю: глибокий і логічний аналіз/розробка; використано приклади, ілюстрації; чітко визначено методи та їх доцільність; є аргументовані пропозиції щодо удосконалення; дотримано вимог до форми та обсягу; презентація (якщо є) структурована й візуально якісна.
4 бали – завдання виконане на високому рівні: аналіз/розробка достатньо повний, але окремі моменти подано менш розгорнуто; пропозиції з удосконалення є, проте не завжди достатньо аргументовані; оформлення відповідає вимогам, проте є незначні недоліки.
3 бали – завдання виконане частково: аналіз/розробка містить основні елементи, але поверхневий або фрагментарний; частина вимог до змісту/оформлення виконана; є ілюстрації чи приклади, проте вони не повністю відповідають темі.
2 бали – завдання має значні недоліки: аналіз/розробка неповні; методи визначені нечітко або без пояснень; відсутні пропозиції з удосконалення; презентація/оформлення має суттєві прогалини.
1 бал – завдання виконане мінімально: надано лише окремі елементи без цілісності; відсутня логіка чи зв’язність; вимоги до оформлення та змісту майже не дотримані.
0 балів – завдання відсутнє або не відповідає поставленим вимогам.
- 6 вересня 2025, 20:26 PM
 - 6 вересня 2025, 20:26 PM
 - 6 вересня 2025, 20:26 PM