Практичне заняття №6
1.Індивідуальне завдання. Розробити цифровий інструмент комунікації з батьками (на вибір: макет інформаційного поста для сторінки ЗДО в соцмережі, шаблон електронного інформаційного бюлетеня, приклад цифрового щоденника розвитку дитини).
Вимоги: чітка структура (тема, мета, адресність – для батьків конкретної вікової групи); візуальна привабливість (зображення, піктограми, кольори, що відповідають тематиці дошкільної освіти); короткий супровідний текст для батьків (рекомендації, поради, інформування); формат – презентація (1–2 слайди) або PDF-документ. Презентація результату: 2–3 хвилини.
2.Групове завдання. Створити модель системи цифрової взаємодії «педагог – батьки» у ЗДО (для групи або закладу в цілому).
Вимоги: визначити основні канали комунікації (сайт ЗДО, група у Viber/Telegram, онлайн-консультації, цифровий щоденник тощо); розробити алгоритм взаємодії з батьками (періодичність, теми, форми подачі інформації); подати у вигляді схеми або інфографіки (2–3 слайди презентації або спільний документ); додати приклади (макет поста, фрагмент порадника, шаблон цифрового щоденника). Презентація результату: 5–7 хвилин.
Завантажити файл "ПР6_checklist" для взаємооцінювання
Критерії оцінювання:
5 балів – Завдання виконано повністю, відповідає всім вимогам. Чітко визначено мету та аудиторію, зміст логічний, структурований і креативний. Використані сучасні цифрові інструменти та візуально привабливе оформлення. У презентації подано приклади або інфографіку, що підкріплюють ідеї. Презентація чітка, аргументована, в межах відведеного часу.
4 бали – Завдання виконано загалом якісно, але є незначні недоліки: не всі вимоги враховані, структура частково порушена, оформлення менш виразне або приклади подані поверхово. Презентація зрозуміла, проте дещо неповна чи з незначними відхиленнями від часу.
3 бали – Завдання виконане частково, не всі елементи відповідають вимогам. Є помилки у структурі, обґрунтуванні або приклади виглядають слабко й непереконливо. Використання цифрових інструментів обмежене або недостатньо креативне. Презентація нечітка, подекуди поверхова.
2 бали – Завдання має суттєві недоліки: відсутня логіка або повнота викладу, приклади підібрані невдало. Оформлення спрощене, без врахування сучасних вимог до цифрової комунікації. Презентація неструктурована та не відповідає більшості критеріїв.
1 бал – Завдання виконано формально, без урахування вимог. Приклади відсутні або випадкові, оформлення примітивне, цифрові інструменти майже не використані. Презентація фрагментарна та неінформативна.
0 балів – Завдання не виконано або виконано повністю невідповідно до поставленої мети.
- 7 settembre 2025, 14:30