Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

                • PaginaЛекція 5. Цифровий освітній простір у закладі дошк...

                • QuizЕкспрес-контроль №5

                • CompitoПрактичне заняття 5

                • PaginaЛекція 6. Організація взаємодії з батьками у цифро...

                • QuizЕкспрес-контроль №6

                • CompitoПрактичне заняття №6

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...
  8. Практичне заняття №6

Практичне заняття №6

Aggregazione dei criteri

1.Індивідуальне завдання. Розробити цифровий інструмент комунікації з батьками (на вибір: макет інформаційного поста для сторінки ЗДО в соцмережі, шаблон електронного інформаційного бюлетеня, приклад цифрового щоденника розвитку дитини).

Вимоги: чітка структура (тема, мета, адресність – для батьків конкретної вікової групи); візуальна привабливість (зображення, піктограми, кольори, що відповідають тематиці дошкільної освіти); короткий супровідний текст для батьків (рекомендації, поради, інформування); формат – презентація (1–2 слайди) або PDF-документ. Презентація результату: 2–3 хвилини.

2.Групове завдання. Створити модель системи цифрової взаємодії «педагог – батьки» у ЗДО (для групи або закладу в цілому).

Вимоги: визначити основні канали комунікації (сайт ЗДО, група у Viber/Telegram, онлайн-консультації, цифровий щоденник тощо); розробити алгоритм взаємодії з батьками (періодичність, теми, форми подачі інформації); подати у вигляді схеми або інфографіки (2–3 слайди презентації або спільний документ); додати приклади (макет поста, фрагмент порадника, шаблон цифрового щоденника). Презентація результату: 5–7 хвилин.

Завантажити файл "ПР6_checklist" для взаємооцінювання

Критерії оцінювання:

5 балів – Завдання виконано повністю, відповідає всім вимогам. Чітко визначено мету та аудиторію, зміст логічний, структурований і креативний. Використані сучасні цифрові інструменти та візуально привабливе оформлення. У презентації подано приклади або інфографіку, що підкріплюють ідеї. Презентація чітка, аргументована, в межах відведеного часу.

4 бали – Завдання виконано загалом якісно, але є незначні недоліки: не всі вимоги враховані, структура частково порушена, оформлення менш виразне або приклади подані поверхово. Презентація зрозуміла, проте дещо неповна чи з незначними відхиленнями від часу.

3 бали – Завдання виконане частково, не всі елементи відповідають вимогам. Є помилки у структурі, обґрунтуванні або приклади виглядають слабко й непереконливо. Використання цифрових інструментів обмежене або недостатньо креативне. Презентація нечітка, подекуди поверхова.

2 бали – Завдання має суттєві недоліки: відсутня логіка або повнота викладу, приклади підібрані невдало. Оформлення спрощене, без врахування сучасних вимог до цифрової комунікації. Презентація неструктурована та не відповідає більшості критеріїв.

1 бал – Завдання виконано формально, без урахування вимог. Приклади відсутні або випадкові, оформлення примітивне, цифрові інструменти майже не використані. Презентація фрагментарна та неінформативна.

0 балів – Завдання не виконано або виконано повністю невідповідно до поставленої мети.

  • ПР6_checklist.docx ПР6_checklist.docx
    7 settembre 2025, 14:30
Attività precedente
Експрес-контроль №6
Attività successiva
Проєкт із написання та публікації тез за результатами навчання курсу
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile