Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

                • СторінкаЛекція 5. Цифровий освітній простір у закладі дошк...

                • ТестЕкспрес-контроль №5

                • ЗавданняПрактичне заняття 5

                • СторінкаЛекція 6. Організація взаємодії з батьками у цифро...

                • ТестЕкспрес-контроль №6

                • ЗавданняПрактичне заняття №6

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...
  8. Практичне заняття №6

Практичне заняття №6

Умови завершення

1.Індивідуальне завдання. Розробити цифровий інструмент комунікації з батьками (на вибір: макет інформаційного поста для сторінки ЗДО в соцмережі, шаблон електронного інформаційного бюлетеня, приклад цифрового щоденника розвитку дитини).

Вимоги: чітка структура (тема, мета, адресність – для батьків конкретної вікової групи); візуальна привабливість (зображення, піктограми, кольори, що відповідають тематиці дошкільної освіти); короткий супровідний текст для батьків (рекомендації, поради, інформування); формат – презентація (1–2 слайди) або PDF-документ. Презентація результату: 2–3 хвилини.

2.Групове завдання. Створити модель системи цифрової взаємодії «педагог – батьки» у ЗДО (для групи або закладу в цілому).

Вимоги: визначити основні канали комунікації (сайт ЗДО, група у Viber/Telegram, онлайн-консультації, цифровий щоденник тощо); розробити алгоритм взаємодії з батьками (періодичність, теми, форми подачі інформації); подати у вигляді схеми або інфографіки (2–3 слайди презентації або спільний документ); додати приклади (макет поста, фрагмент порадника, шаблон цифрового щоденника). Презентація результату: 5–7 хвилин.

Завантажити файл "ПР6_checklist" для взаємооцінювання

Критерії оцінювання:

5 балів – Завдання виконано повністю, відповідає всім вимогам. Чітко визначено мету та аудиторію, зміст логічний, структурований і креативний. Використані сучасні цифрові інструменти та візуально привабливе оформлення. У презентації подано приклади або інфографіку, що підкріплюють ідеї. Презентація чітка, аргументована, в межах відведеного часу.

4 бали – Завдання виконано загалом якісно, але є незначні недоліки: не всі вимоги враховані, структура частково порушена, оформлення менш виразне або приклади подані поверхово. Презентація зрозуміла, проте дещо неповна чи з незначними відхиленнями від часу.

3 бали – Завдання виконане частково, не всі елементи відповідають вимогам. Є помилки у структурі, обґрунтуванні або приклади виглядають слабко й непереконливо. Використання цифрових інструментів обмежене або недостатньо креативне. Презентація нечітка, подекуди поверхова.

2 бали – Завдання має суттєві недоліки: відсутня логіка або повнота викладу, приклади підібрані невдало. Оформлення спрощене, без врахування сучасних вимог до цифрової комунікації. Презентація неструктурована та не відповідає більшості критеріїв.

1 бал – Завдання виконано формально, без урахування вимог. Приклади відсутні або випадкові, оформлення примітивне, цифрові інструменти майже не використані. Презентація фрагментарна та неінформативна.

0 балів – Завдання не виконано або виконано повністю невідповідно до поставленої мети.

  • ПР6_checklist.docx ПР6_checklist.docx
    7 вересня 2025, 14:30 PM
Попередня секція
Експрес-контроль №6
Наступна секція
Проєкт із написання та публікації тез за результатами навчання курсу
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток