Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • Общее

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

                • ЗаданиеЗавдання на парі 1

                • Интерактивный контентПрактичне завдання 1

                • ЗаданиеЗавдання на парі 2

                • Интерактивный контентПрактичне завдання 2

                • СтраницаТерміни та поняття до лекції 2

                • ЗаданиеПрактичне завдання 3

                • ЗаданиеПрактичне завдання 4

                • СтраницаТвердження до статей

              • ІІ. Дислексія

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. І. Загальні закономірності писемного мовлення
  8. Практичне завдання 3

Практичне завдання 3

Требуемые условия завершения

1. Ознайомлення з NotebookLM

NotebookLM – це онлайн-інструмент для роботи з текстами, який дозволяє аналізувати джерела, ставити до них запитання та створювати різні формати представлення інформації (ментальні карти, аудіоперекази, відео чи текстові звіти).

  • Посилання на NotebookLM: 👉https://notebooklm.google.com/
  • Більш детальне знайомлення з NotebookLM: 👉
    QbB_acbDABk

Якщо у вас є обліковий запис у Google Account, ви можете використовувати його для входу в NotebookLM.

2. Завдання для студентів

  1. Знайти та обрати джерело (посилання на наукову статтю чи відео на YouTube) краще іноземною мовою за темою заняття "Етіологія виникнення порушень писемного мовлення":

      • виписати ключові слова для пошуку (наприклад "причини дислексії", "причини дисграфії", "причини порушень писемного мовлення")
      • перекласти пошукові слова (наприклад, через Google Translate) на потрібну мову
      • зайти в Google Scholar або YouTube та ввести пошукові слова
      • обрати джерело
      • зберегти посилання на джерело або файл для роботи у NotebookLM.
  1. Опрацювати це джерело у NotebookLM:

    • скласти 3 запитання за змістом джерела;

    • перетворити зміст джерела у вибраний формат:

      • ментальна карта,

      • аудіопереказ,

      • коротке відео (опційно, якщо вистачить часу),

      • звіт.

  2. Підготувати звіт про виконану роботу, який має містити:

    • назву та посилання на джерело;

    • 3 запитання за змістом;

    • файл або знімок з екрана ментальної карти / аудіофайл / відео / текстовий звіт (залежно від обраного формату);

    • коротке підсумкове повідомлення:

      • що нового дізналися з цього джерела;

      • що вже знали до опрацювання;

      • що хотіли б вивчити про цю тему в майбутньому.

   

Формат подання виконаної роботи – PDF-документ.

  👉 Шаблон до завдання

Предыдущий акт. элемент
Терміни та поняття до лекції 2
Следующий акт. элемент
Практичне завдання 4
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение