Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Івент маркетинг

              • Івент-маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи та інструме...

                • СторінкаТема 1. Сутність івент-маркетингу та його місце в ...

                • ЗавданняПрактичне завдання_1

                • ЗавданняСамостійна робота_1

                • СторінкаТема 2. Види, характеристика та класифікація івент...

                • ЗавданняПрактичне завдання_2

                • ЗавданняСамостійна робота_2

                • СторінкаТема 3. Цільова аудиторія івентів та особливості р...

                • ЗавданняПрактичне завдання 3

                • ЗавданняСамостійна робота 3

                • ТестТест до ЗМ_1

              • Розділ ІІ. Організація та оцінка event - маркетингу

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Івент маркетинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Івент маркетинг
  7. Змістовий модуль 1. Теоретичні основи та інструме...
  8. Практичне завдання 3

Практичне завдання 3

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 23 вересня 2025 00:00 AM
Термін спливає: вівторок 30 вересня 2025 00:00 AM

Сегментація аудиторії: поділити аудиторію для обраного заходу (наприклад, освітній форум чи благодійний концерт) за демографічними, психографічними та поведінковими критеріями.

Portret Persona: скласти портрет учасника івенту (Event Persona) з описом його потреб, мотивацій, бар’єрів і очікувань.

Мапа шляху учасника (Customer Journey Map): змоделювати шлях аудиторії «до – під час – після івенту» (реєстрація → очікування → участь → пост-івентна взаємодія).

Комунікаційний план: розробити стратегію комунікації з двома різними сегментами (наприклад, спонсори та відвідувачі).

Інтерактивна вправа: запропонувати набір інструментів для персоналізації досвіду учасників у гібридному заході.

Зворотний зв’язок: розробити анкету для оцінки задоволеності учасників заходу (з урахуванням різних цільових груп).

Попередня секція
Тема 3. Цільова аудиторія івентів та особливості роботи з нею.
Наступна секція
Самостійна робота 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток