Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • Généralités

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

              • ІІ. Дислексія

                • DevoirПрактичне заняття 5

                • PageПриклад читання дитини 10 років

                • PageДля читання (тексти, склади, літери)

                • DevoirДо практичного заняття 6 (на парі)

                • TestПрактичне завдання 6

                • URLНаочність з бланком_Матриці Равена

                • DevoirПрактичне завдання 8

                • TestКорекція дислексії_тест

                • PageМетодика раннього виявлення дислексії (МРВД)

                • TestПрактичне завдання 9

                • DevoirЗавдання на пр.занятті 9

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. ІІ. Дислексія
  8. Практичне заняття 5

Практичне заняття 5

Conditions d’achèvement

Тема: Аналіз порушень читання

  1. Прослухайте запис читання дитини.

  2. Ознайомтеся з лекційним матеріалом за темою.

  3. Виконайте завдання:

    • Визначте, які типи помилок при читанні зустрічаються у дитини.

    • Наведіть приклади (цитати з прочитаного тексту), що ілюструють кожен тип помилки.

  4. Сформулюйте гіпотезу:

    • Який вид дисграфії (за класифікацією Р. Лалаєвої) можна припустити у цієї дитини? Обґрунтуйте свою думку.

  5. Відповідь на рефлексійне питання:

    • На вашу думку, у дитини порушення читання є первинним чи вторинним? Чому ви так вважаєте?

✅ Завдання оформіть письмово та завантажте у форматі PDF у Moodle.

Activité précédente
Твердження до статей
Activité suivante
Приклад читання дитини 10 років
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile