Практичне заняття 5
        Conditions d’achèvement
        
        
            
        
    
Тема: Аналіз порушень читання
- 
Виконайте завдання:
- 
Визначте, які типи помилок при читанні зустрічаються у дитини.
 - 
Наведіть приклади (цитати з прочитаного тексту), що ілюструють кожен тип помилки.
 
 - 
 - 
Сформулюйте гіпотезу:
- 
Який вид дисграфії (за класифікацією Р. Лалаєвої) можна припустити у цієї дитини? Обґрунтуйте свою думку.
 
 - 
 - 
Відповідь на рефлексійне питання:
- 
На вашу думку, у дитини порушення читання є первинним чи вторинним? Чому ви так вважаєте?
 
 - 
 
✅ Завдання оформіть письмово та завантажте у форматі PDF у Moodle.