Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

          • Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...

            • archive

            • Інноваційний маркетинг підприємства

            • Бюджетування в менеджменті

            • Принципи та тенденції сталого розвитку

            • Основи фінансового менеджменту

            • Зелена економіка та міжнародні ринки

              • Стратегії...

              • модуль 1

              • модуль 2

              • модуль 3

              • модуль 4

              • модуль 5

              • модуль 6

                • ФайлТЕМА 5 МОДЕЛІ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИ...

                • ТестТестові завдання 9

                • ЗаданиеКонтрольне завдання 5

              • Підсумковий контроль

            • Кризовий менеджмент у бізнес-процесах

            • ФІНАНСОВО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

            • Менеджмент-маркетинг у бізнесі

            • Адміністративне управління

            • Адміністрування бюджетних установ

            • Адміністрування бюджетних установ

          • Кафедра ділової комунікації

          • Кафедра підприємництва, менеджменту організацій та...

          • Практична підготовка факультету менеджменту

          • Інформація, Статистика факультету Менеджменту

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Зелена економіка та міжнародні ринки

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Менеджменту факультет
  5. Кафедра бізнес-адміністрування і менеджменту зовні...
  6. Зелена економіка та міжнародні ринки
  7. модуль 6
  8. Контрольне завдання 5

Контрольне завдання 5

Требуемые условия завершения

Презентація на 1 з тем за вибором.

Теми презентацій:

Реактивні та проактивні мотиви входження підприємства в зовнішній ринок. Способи виходу на зовнішній ринок. Існуючі моделі виходу на міжнародний ринок. Фактори, що впливають на вибір моделі виходу на зовнішні ринки. Методи вибору моделей виходу на зарубіжні ринки. Внутрішні та зовнішні чинники вибору моделі. Експорт товарів та послуг. Непрямий (опосередкований) експорт. Мотиви та недоліки опосередкованого експорту. Організаційні форми опосередкованого експорту. Прямий експорт. Мотиви та недоліки прямого експорту. Організація прямого експорту. Спільний експорт. Основні функції структур експортної кооперації. Форми експортної кооперації. Спільна підприємницька діяльність: контрактне виробництво, міжнародний лізинг, міжнародний франчайзинг, міжнародні спільні підприємства, управління за контрактом. Пряме інвестування: торгові представництва, зарубіжний торговельний філіал, зарубіжна торговельна фірма, зарубіжні підприємства, регіональний центр, транснаціональна корпорація. Порівняльна характеристика моделей виходу на зарубіжний ринок за критеріями: контроль ринку, ресурсні вимоги, ризик, гнучкість, причетність до міжнародного маркетингу. Стратегії проникнення на зовнішні ринки. Стратегії лідерства. Стратегії залишкового бізнесу, змушені стратегії. Стратегії залежно від маркетингових зусиль. Стратегії відходу з закордонного ринку і дивестиції.

Предыдущий акт. элемент
Тестові завдання 9
Следующий акт. элемент
Питання до підсумкового контролю
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение