Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

            • archive

            • Патопсихологічна діагностика

            • Психологія розвитку в нормі і патології

            • 7

            • 053 Психологія, ОП Магістр

            • Академічне письмо

            • АКРЕДИТАЦІЯ ОПП "Психологія" 8.053

            • Актуальні проблеми психології

            • Атестаційний екзамен (бакалавр)

            • Атестаційний екзамен (магістр)

            • Вибіркові дисципліни 053 Психологія, ОР Магістр

            • Виробнича практика

            • Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...

              • Introduzione

              • Загальне

              • Література до курсу

              • ТЕМА 1 Вступ до курсу. Інклюзивна освіта як соціал...

              • ТЕМА 2 Психофізичний розвиток дітей та підлітків і...

              • ТЕМА 3 Психологічний супровід в закладах освіти

                • FileРобота психологічної служби закладів освіти

                • FileМетодичні рекомендації

                • FileРоль психолога в інклюзивному процесі закладу осві...

                • FileПро забезпечення підтримки дітей, які мають трудно...

                • FileМетоди психологічної діагностики (вікові та спеціа...

                • FileДіагностичний мінімум

                • CompitoПрактичне завдання №5

                • CompitoПрактичне завдання №6

                • FileПсихологічний супровід у дошкільному та шкільному ...

                • FileКорекційно-розвиткові програми та індивідуальні пр...

                • CompitoПрактичне завдання №7

                • CompitoПрактичне заняття №8

                • FileОсобливості розвитку емоційного інтелекту та соціа...

                • FileПсихологічна профілактика девіантної та дезадаптив...

              • ТЕМА 4 Психологічний супровід батьків і педагогів....

              • Залік

              • Nuova sezione

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф ...

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра психології
  6. Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...
  7. ТЕМА 3 Психологічний супровід в закладах освіти
  8. Практичне завдання №6

Практичне завдання №6

Aggregazione dei criteri
Aperto: lunedì, 13 ottobre 2025, 00:00
Data limite: lunedì, 20 ottobre 2025, 00:00

 Аналіз професійної ситуації

Загальні вимоги до оформлення:

Відповіді мають бути розгорнуті. Обсяг всього завдання 1 сторінка друкованого тексту (кегель 14)

Мета: навчитися визначати межі компетенції психолога.
Хід роботи:
Ознайомтеся з описом ситуації:

Психолог у ЗДО помітив, що дитина з порушеннями слуху часто ізолюється від групи. Вихователь просить психолога «навчити її говорити».
Напиш
іть, як би Ви діяв(-ла) у цій ситуації.

Які дії відповідають компетенції психолога?

Які дії потребують залучення інших фахівців?

Як можна організувати міждисциплінарну співпрацю?

  • Індивідуальне завдання до практичного 6 15.10.2025.docx Індивідуальне завдання до практичного 6 15.10.2025.docx
    13 ottobre 2025, 20:08
Attività precedente
Практичне завдання №5
Attività successiva
Психологічний супровід у дошкільному та шкільному віці
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile