Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

            • archive

            • Патопсихологічна діагностика

            • Психологія розвитку в нормі і патології

            • 7

            • 053 Психологія, ОП Магістр

            • Академічне письмо

            • АКРЕДИТАЦІЯ ОПП "Психологія" 8.053

            • Актуальні проблеми психології

            • Атестаційний екзамен (бакалавр)

            • Атестаційний екзамен (магістр)

            • Вибіркові дисципліни 053 Психологія, ОР Магістр

            • Виробнича практика

            • Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...

              • Allgemeines

              • Загальне

              • Література до курсу

              • ТЕМА 1 Вступ до курсу. Інклюзивна освіта як соціал...

              • ТЕМА 2 Психофізичний розвиток дітей та підлітків і...

              • ТЕМА 3 Психологічний супровід в закладах освіти

                • DateiРобота психологічної служби закладів освіти

                • DateiМетодичні рекомендації

                • DateiРоль психолога в інклюзивному процесі закладу осві...

                • DateiПро забезпечення підтримки дітей, які мають трудно...

                • DateiМетоди психологічної діагностики (вікові та спеціа...

                • DateiДіагностичний мінімум

                • AufgabeПрактичне завдання №5

                • AufgabeПрактичне завдання №6

                • DateiПсихологічний супровід у дошкільному та шкільному ...

                • DateiКорекційно-розвиткові програми та індивідуальні пр...

                • AufgabeПрактичне завдання №7

                • AufgabeПрактичне заняття №8

                • DateiОсобливості розвитку емоційного інтелекту та соціа...

                • DateiПсихологічна профілактика девіантної та дезадаптив...

              • ТЕМА 4 Психологічний супровід батьків і педагогів....

              • Залік

              • New section

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф ...

Schließen
Toggle search input
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра психології
  6. Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...
  7. ТЕМА 3 Психологічний супровід в закладах освіти
  8. Практичне заняття №8

Практичне заняття №8

Abschlussbedingungen
Opened: Freitag, 31. Oktober 2025, 00:00
Due: Freitag, 7. November 2025, 00:00

Виконайте завдання 1 та завдання 2.

Завдання 1. Проаналізуйте, за наданим фрагментом і описом ситуації структуру ІПР. Оцініть, наскільки ІПР відповідає SMART-критеріям, чи конкретизовані методи та форми моніторингу, чи реалістичні очікувані результати, чи є відповідність нормативам.

 

Короткий опис ситуації:
Дитина: Марійка, 8 років, 2 клас. ЗПР
Висновок ІРЦ: труднощі у запам’ятовуванні навчального матеріалу, нестійка увага, низький рівень самоконтролю. Рівень підтримки III
Рекомендації ІРЦ: корекційно-розвиткові заняття з психологом – 2г на тиждень і логопедом -  2 години на тиждень, адаптація навчального матеріалу (зменшення обсягу письмових завдань, використання карток-підказок).

Фрагмент ІПР (для аналізу):

·         Довгострокова ціль: розвиток довільної уваги та пам’яті для підвищення успішності навчання.

·         Короткострокові цілі:

1.      Утримує увагу на завданні 5–7 хв.

2.      Відтворює 4–5 слів після короткої паузи.

·         Методи: дидактичні ігри, вправи на концентрацію, ігротерапія.

·         Моніторинг: спостереження психолога (1 раз на місяць).

 

Завдання 2. Складіть психолого-педагогічну характеристику Артема (сильні сторони, труднощі, освітні бар’єри, потенціал розвитку).

Короткий опис:
Учень:
Артем, 10 років, 4 клас. РАС
Особливості:

·         мовлення розгорнуте, але стереотипне;

·         уникає групових ігор і спілкування з однолітками;

·         у стресових ситуаціях проявляє крик або самостимуляцію (махання руками);

·         захоплюється складанням карт і географічними назвами.

Previous activity
Практичне завдання №7
Next activity
Особливості розвитку емоційного інтелекту та соціальних навичок у дітей із психофізичними порушеннями
Data retention summary
Get the mobile app