Практичне заняття №8
Виконайте завдання 1 та завдання 2.
Завдання 1. Проаналізуйте, за наданим фрагментом і описом ситуації структуру ІПР. Оцініть, наскільки ІПР відповідає SMART-критеріям, чи конкретизовані методи та форми моніторингу, чи реалістичні очікувані результати, чи є відповідність нормативам.
Короткий опис ситуації:
Дитина: Марійка, 8 років, 2 клас. ЗПР
Висновок ІРЦ: труднощі у запам’ятовуванні навчального матеріалу, нестійка увага, низький рівень самоконтролю. Рівень підтримки III
Рекомендації ІРЦ: корекційно-розвиткові заняття з психологом – 2г на тиждень і логопедом -  2 години на тиждень, адаптація навчального матеріалу (зменшення обсягу письмових завдань, використання карток-підказок).
Фрагмент ІПР (для аналізу):
· Довгострокова ціль: розвиток довільної уваги та пам’яті для підвищення успішності навчання.
· Короткострокові цілі:
1. Утримує увагу на завданні 5–7 хв.
2. Відтворює 4–5 слів після короткої паузи.
· Методи: дидактичні ігри, вправи на концентрацію, ігротерапія.
· Моніторинг: спостереження психолога (1 раз на місяць).
Завдання 2. Складіть психолого-педагогічну характеристику Артема (сильні сторони, труднощі, освітні бар’єри, потенціал розвитку).
Короткий опис:
Учень: Артем, 10 років, 4 клас. РАС
Особливості:
· мовлення розгорнуте, але стереотипне;
· уникає групових ігор і спілкування з однолітками;
· у стресових ситуаціях проявляє крик або самостимуляцію (махання руками);
· захоплюється складанням карт і географічними назвами.