Практичне завдання 12
Кейс 1. ArcelorMittal Kryvyi Rih. Проаналізуйте ESG-звіт компанії (2024). Визначте, які показники Environmental складової мають найбільший вплив на репутацію бренду. Запропонуйте інструменти комунікації для посилення іміджу green-виробника.
Кейс 2. «Метінвест» і green steel. Дослідіть, як компанія реалізує стратегію декарбонізації та впровадження водневої енергетики. Оцініть, як це впливає на конкурентоспроможність і позиціонування на європейських ринках.
Кейс 3. Nestlé Ukraine – zero waste policy. Проаналізуйте політику Nestlé Ukraine щодо зменшення вуглецевого сліду та утилізації упаковки. Які інструменти green-маркетингу використовує компанія у своїх комунікаціях?
Кейс 4. Муніципальний рівень – “Green City” Запоріжжя / Львів. Розробіть пропозиції для локальної кампанії ESG-комунікації міста (екологічний транспорт, енергоефективність, участь громади).
Кейс 5. Банківський сектор – “зелені кредити”. Дослідіть програму «Ощадбанку» щодо green finance. Які маркетингові повідомлення можуть стимулювати бізнес до участі у “зелених” інвестиційних програмах?