Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Розвиток комунікативних компетентностей на урока...

              • Загальне

              • ТЕМА 1. Українська література як простір розвитку ...

              • ТЕМА 2. Художній текст у комунікативному аспекті: ...

                • ФайлПлан практичного заняття №2

                • ЗавданняЗавдання 2. Модельний аналіз

              • ТЕМА 3. Художній текст у комунікативному аспекті: ...

              • ТЕМА 4. Методика аналізу художніх текстів у комуні...

              • ТЕМА 5. Розвиток навичок публічного виступу

              • ТЕМА 6. Комунікативні стратегії вчителя: запитання...

              • ТЕМА 7. Організація дискусійних форм: дебати, «кар...

              • ТЕМА 8. Рольові та ситуативні ігри як інструмент к...

              • ТЕМА 9.Проєктні технології розвитку комунікативних...

              • ТЕМА 10. Стратегії навчання аргументованого вислов...

              • ТЕМА 11. Письмові жанри учнівських робіт: есе, рец...

              • ТЕМА 12. Цифрові інструменти для розвитку комуніка...

              • ТЕМА 13. Інклюзивний підхід до розвитку комунікати...

              • ТЕМА 14. Оцінювання комунікативних досягнень: крит...

              • ТЕМА 15. Типологія комунікативно орієнтованих уроків

              • ТЕМА 16. Моделювання уроків: сценарії, дидактичні ...

              • Неформальне/інформальне навчання

              • ЗАЛІК

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Розвиток комунікативних компетентностей на урока ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Розвиток комунікативних компетентностей на урока...
  7. ТЕМА 2. Художній текст у комунікативному аспекті: ...
  8. Завдання 2. Модельний аналіз

Завдання 2. Модельний аналіз

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 18 листопада 2025 00:00 AM

На основі самостійно обраного художнього тексту (фрагменту)
проаналізуйте його за моделлю «читання з розумінням» та створіть візуальну схему читацького розуміння (mind-map, таблиця, діаграма, схема причинно-наслідкових зв’язків тощо).

Структура роботи:

Визначити вид читання, який найкраще відповідає роботі з текстом (оглядове, вибіркове, аналітичне, критичне). Застосувати дві комунікативні стратегії читання (на вибір):

прогнозування змісту;

встановлення смислових зв’язків;

інтерпретація підтексту;

узагальнення прочитаного.

Скласти 6–8 запитань до тексту, серед яких мають бути і «тонкі», і «товсті» запитання. Використати один із прийомів інтерактивного читання:

INSERT (позначки в тексті), мапа думок,

маркування фрагментів тексту за смисловими ролями.

Сформулювати 3–4 висновки щодо підтекстів, авторських натяків, імпліцитних смислів. Коротко визначити, які критерії оцінювання читацької компетентності є релевантними для цього тексту.

Попередня секція
План практичного заняття №2
Наступна секція
План практичного заняття №3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток