Завдання 2. Модельний аналіз
На основі самостійно обраного художнього тексту (фрагменту)
проаналізуйте його за моделлю «читання з розумінням» та створіть візуальну схему читацького розуміння (mind-map, таблиця, діаграма, схема причинно-наслідкових зв’язків тощо).
Структура роботи:
Визначити вид читання, який найкраще відповідає роботі з текстом (оглядове, вибіркове, аналітичне, критичне). Застосувати дві комунікативні стратегії читання (на вибір):
прогнозування змісту;
встановлення смислових зв’язків;
інтерпретація підтексту;
узагальнення прочитаного.
Скласти 6–8 запитань до тексту, серед яких мають бути і «тонкі», і «товсті» запитання. Використати один із прийомів інтерактивного читання:
INSERT (позначки в тексті), мапа думок,
маркування фрагментів тексту за смисловими ролями.
Сформулювати 3–4 висновки щодо підтекстів, авторських натяків, імпліцитних смислів. Коротко визначити, які критерії оцінювання читацької компетентності є релевантними для цього тексту.