Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Оцінка ефективності маркетингових рішень

              • Опис навчальної дисципліни

                • FeedbackЛиненко Андрій Володимирович

                • ForumОцінка ефективності маркетингових рішень

                • FileСилабус

                • FileНавчальний посібник

                • FileМетодичні вказівки до практичних робіт

                • FileСписок літератури

              • Змістовий модуль 1. Обґрунтування ефективних управ...

              • Тема 2. Маркетингові стратегії розвитку бізнесу.

              • Тема 3. Ефективність маркетингових комунікацій біз...

              • Змістовий модуль 2. Оцінка та прогнозування ефекти...

              • Тема 5. Оцінювання ефективності маркетингових захо...

              • Тема 6. Системний підхід до оцінювання ефективност...

              • Тема 7. Особливості оцінювання ефективності цифров...

              • Тестування 5-7

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Оцінка ефективності маркетингових рішень

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Оцінка ефективності маркетингових рішень
  7. Опис навчальної дисципліни
  8. Линенко Андрій Володимирович

Линенко Андрій Володимирович

Completion requirements

Зв’язок із викладачем:
E-mail: konf.econom.znu@gmail.com
СЕЗН ЗНУ повідомлення: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=13431
Телефон: 0612287649
Інші засоби зв’язку: Telegram, Viber, Zoom за попередньою домовленістю
Кафедра управління персоналом і маркетингу, просп. Соборний, 74, п’ятий корпус Запорізького національного університету, аудиторія 218-а (другий поверх)

Next activity
Оцінка ефективності маркетингових рішень
Data retention summary
Get the mobile app