Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

            • archive

            • Педагогіка

            • Виробнича практика (ОР МАГІСТР)

            • Вікова та педагогічна психологія (Козич Ірина Вол...

            • Педагогічна конфліктологія

            • Сучасні дидактичні системи (Козич Ірина Володими...

            • «Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою»

            • Адміністративний менеджмент в освіті

            • Андрагогіка

            • Арт - терапія в спеціальній педагогіці

            • Арт-терапевтичні технології в логопедичній практиці

            • Арт-терапевтичні технології навчання

            • Стандартизація і контроль як засоби функціонування...

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. Загальні засади стандартизац...

              • Змістовий модуль 2.Стандартизація освіти: компетен...

              • Змістовий модуль3. Освітнє середовище закладу осві...

                • DossierЛекція. Комплексний підхід до організації освітньо...

                • DevoirВиконання практичного завдання 4 та презентація од...

                • TestТест 4

              • Змістовий модуль 4. Механізми управління та контро...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Стандартизація і контроль як засоби функціонування ...

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності
  6. Стандартизація і контроль як засоби функціонування...
  7. Змістовий модуль3. Освітнє середовище закладу осві...
  8. Лекція. Комплексний підхід до організації освітньо...

Лекція. Комплексний підхід до організації освітнього середовища через стандарти та контроль.

Conditions d’achèvement
    • завдання_якости .pdf завдання_якости .pdf
    • объект контроля.pdf объект контроля.pdf
    • Тема. Комплексний підхід до організації освітнього середовища через стандарти та контроль.docx Тема. Комплексний підхід до організації освітнього середовища через стандарти та контроль.docx
Activité précédente
Тест 3
Activité suivante
Виконання практичного завдання 4 та презентація одного із завдань
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile