Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Інклюзивна компетентність педагога
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Інклюзивна компетентність педагога
Généralités
Основна література
Основна література
Conditions d’achèvement
Télécharger le dossier
Замашкина Основи інклюзії.pdf
Інклюзивна освіта посібник Порошенко.pdf
Інклюзивна освіта_від основ до практики.pdf
Основи інклюзії посібник.pdf
Теорія і практика інклюзивної освіти - последняя.pdf
Шевців. Osnovy-inklyuzyvnoyi-pedagogyky-OK-2019.pdf
Activité précédente
Силабус
Activité suivante
Види та зміст поточного контролю (накопичення балів)
Aller à…
Aller à…
Оголошення
Силабус
Види та зміст поточного контролю (накопичення балів)
Методичні рекомендації
Шевців З.М. Основи інклюзивної педагогіки
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
Лекція 1.
Презентація до лекції 1.
Презентація до лекції 2.
Презентація до лекції 3.
Теоретичне тестування 1.
Практичне завдання 1.
Риси та вміння педагога
ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СКЛАДІ «SOFT SKILLS» МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Теоретичне тестування 2.
Практичне завдання 2.
Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Посібник.
Участь батьків у організації інклюзивного навчання
Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами
Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку
Про українські піктограми ДивоГра та системи АДК у світі.
Дивогра
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Рівні підтримки в інклюзивній освіті: скільки їх та чим вони відрізняються
Індивідуальна програма з розвитку для дитини з РАС
Теоретичне тестування 3.
Практичне завдання 3.
Зміст підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Практичне завдання підсумкової атестації
Тека для завантаження сертифікатів з неформальної освіти дотичних до курсу, для отримання додаткових балів