На п’ятницю 16.10.20
1. Вивчити теоретичний матеріал (Лекції 1-3) і підготуватися до тестування (Тести до лекцій 1, 2, 3). Доступ до складання тестів буде відкрито (10 хвилин на кожний) за рішенням групи (до п’ятниці включно). Час напишіть!
2. Проаналізувати імідж історичної особи (обрати для аналізу 3 постаті, у файлі «Історичні постаті», розподіліть прізвища у кожній групі так, щоб всіх проаналізувати, можна ще взяти «своїх») за довільною схемою з урахуванням зокрема таких критеріїв аналізу:
− сфера діяльності особи;
− засади історичної значущості особи та її діяльності;
− ключові факти біографії особи та історично значущі події за її участю;
− шляхи збереження й донесення інформації про особу;
− стереотипність, однозначність (неоднозначність) оцінки особи та її діяльності;
− динаміка сприйняття і трактування особи та її діяльності сучасниками, нащадками, зокрема на новітньому етапі;
− представлення особи та її діяльності в історичних джерелах, спогадах, листуванні тощо;
− зображення особи в масовому та елітарному мистецтві.
3. Переглядаючи телевізор приготуйте ручку та блокнот. Зверніть увагу на відеосюжети, в яких беруть участь відомі політичні діячі, державні керівники, ведучі, педагогічні менеджери, актори, блогери тощо.
Завдання: визначте складові їхнього іміджу; виявіть, які функції іміджу найбільш майстерно педалюються; випишіть, яким чином це їм вдається; подумайте, що з цього досвіду ви можете використати? (Обрати 2 постаті)
4. Розробити власну класифікацію складників ділового іміджу керівника закладу освіти, оформивши у вигляді схеми