Анотація курсу
Completion requirements
Виробнича (тренерська) практика здобувачів ступеня вищої освіти є освітнім компонентом освітньо-професійної програми фахівців. Вона спрямована на набуття компетентностей, передбачених освітньою програмою, стандартом вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт та вимогами Національної рамки кваліфікацій до здобувачів ступенів вищої освіти відповідного рівня, які повинні розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у певній сфері/галузі професійної діяльності, із закріпленням та застосуванням набутих теоретичних знань отриманих здобувачами вищої освіти за час навчання, набуття і вдосконалення практичних навичок і умінь за відповідними спеціальностями.
Мета виробничої (тренерської) практики: Закріпити, поглибити й систематизувати знання, уміння та навички, набуті під час теоретичного навчання, а також сформувати професійні компетентності майбутнього тренера з обраного виду спорту шляхом безпосередньої участі у навчально-тренувальному процесі спортсменів різного віку та кваліфікації.
Завдання:
1. Ознайомитися з організаційною структурою спортивної школи, клубу або команди, формами планування та обліку тренувального процесу.
2. Вивчити особливості контингенту спортсменів (вік, рівень підготовленості, спортивна кваліфікація, індивідуальні особливості).
3. Брати участь у складанні поточного та оперативного планування тренувального процесу (занять, мікроциклів, елементів мезоциклу).
4. Застосовувати сучасні методи й засоби підготовки спортсменів, у тому числі засоби контролю та тестування фізичної, технічної й функціональної підготовленості.
5. Проводити навчально-тренувальні заняття під керівництвом наставника-практика, удосконалюючи педагогічні, комунікативні та організаційні вміння.
6. Формувати навички аналізу ефективності тренувального процесу та змагальної діяльності спортсменів.
7. Опановувати навички ведення тренерської документації (план-конспекти, журнали обліку, протоколи тестувань, звітні матеріали).
8. Дотримуватися вимог охорони праці, техніки безпеки та спортивної етики в умовах тренувальної і змагальної діяльності.
9. Підготувати підсумковий звіт про результати проходження практики, узагальнити власний досвід і зробити самоаналіз професійного становлення.
Мета виробничої (тренерської) практики: Закріпити, поглибити й систематизувати знання, уміння та навички, набуті під час теоретичного навчання, а також сформувати професійні компетентності майбутнього тренера з обраного виду спорту шляхом безпосередньої участі у навчально-тренувальному процесі спортсменів різного віку та кваліфікації.
Завдання:
1. Ознайомитися з організаційною структурою спортивної школи, клубу або команди, формами планування та обліку тренувального процесу.
2. Вивчити особливості контингенту спортсменів (вік, рівень підготовленості, спортивна кваліфікація, індивідуальні особливості).
3. Брати участь у складанні поточного та оперативного планування тренувального процесу (занять, мікроциклів, елементів мезоциклу).
4. Застосовувати сучасні методи й засоби підготовки спортсменів, у тому числі засоби контролю та тестування фізичної, технічної й функціональної підготовленості.
5. Проводити навчально-тренувальні заняття під керівництвом наставника-практика, удосконалюючи педагогічні, комунікативні та організаційні вміння.
6. Формувати навички аналізу ефективності тренувального процесу та змагальної діяльності спортсменів.
7. Опановувати навички ведення тренерської документації (план-конспекти, журнали обліку, протоколи тестувань, звітні матеріали).
8. Дотримуватися вимог охорони праці, техніки безпеки та спортивної етики в умовах тренувальної і змагальної діяльності.
9. Підготувати підсумковий звіт про результати проходження практики, узагальнити власний досвід і зробити самоаналіз професійного становлення.
(No announcements have been posted yet.)