Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф ...
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра психології
Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...
Загальне
Оголошення
Оголошення
Умови завершення
Новини й оголошення
Пошук на форумах
Пошук на форумах
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Наступна секція
Академічна доброчесніть
Перейти до...
Перейти до...
Академічна доброчесніть
Силабус 2025-2026 навчальний рік
Інформація про викладача 2025-2026 навчальний рік
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи / укладачі Литвин І.М., Гавриленко Т.Л., Черкаси "ЧОІПОПП Черкаської обласної ради" 2020. 76 с.:
Колупаєва А.А., Таранченко О.М. «Інклюзивна освіта: від основ до практики»: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
Колупаєва, А. А., Савчук Л.О. Діти з особливими потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене.
Інклюзивна освіта як соціально-психологічне явище
Інклюзивна освіта. Навчальний посібник
Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. -Київ: ТОВ "Агенство Україна", 2019- 300 с.
Психофізичний розвиток дітей із порушеннями зору та слуху
Діти з порушеннями опорно-рухового апарату, ЗПР, інтелектуального розвитку
РАС, РДУГ: психологічні та комунікативні особливості
Психологічні механізми адаптації дітей із порушеннями психофізичного розвитку
Особливості підліткового віку при психофізичних порушеннях
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичне завдання 3
Практичне завдання 4
Тест до теми 2
Робота психологічної служби закладів освіти
Методичні рекомендації
Роль психолога в інклюзивному процесі закладу освіти. Командна взаємодія.
Про забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі, пов'язані з можливими розладами психіки та поведінки
Методи психологічної діагностики (вікові та спеціальні методики)
Діагностичний мінімум
Практичне завдання №5
Практичне завдання №6
Психологічний супровід у дошкільному та шкільному віці
Корекційно-розвиткові програми та індивідуальні програми розвитку (ІПР)
Практичне завдання №7
Практичне заняття №8
Особливості розвитку емоційного інтелекту та соціальних навичок у дітей із психофізичними порушеннями
Психологічна профілактика девіантної та дезадаптивної поведінки.
Робота з батьками дітей із ООП. Психологічна підтримка родини.