Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф ...
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра психології
Психологічний супровід дітей та підлітків з психоф...
Généralités
Оголошення
Оголошення
Conditions d’achèvement
Новини й оголошення
Recherche (forums)
Recherche (forums)
(Aucune annonce n’a encore été publiée)
Activité suivante
Академічна доброчесніть
Aller à…
Aller à…
Академічна доброчесніть
Силабус 2025-2026 навчальний рік
Інформація про викладача 2025-2026 навчальний рік
Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи / укладачі Литвин І.М., Гавриленко Т.Л., Черкаси "ЧОІПОПП Черкаської обласної ради" 2020. 76 с.:
Колупаєва А.А., Таранченко О.М. «Інклюзивна освіта: від основ до практики»: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
Колупаєва, А. А., Савчук Л.О. Діти з особливими потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене.
Інклюзивна освіта як соціально-психологічне явище
Інклюзивна освіта. Навчальний посібник
Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. -Київ: ТОВ "Агенство Україна", 2019- 300 с.
Психофізичний розвиток дітей із порушеннями зору та слуху
Діти з порушеннями опорно-рухового апарату, ЗПР, інтелектуального розвитку
РАС, РДУГ: психологічні та комунікативні особливості
Психологічні механізми адаптації дітей із порушеннями психофізичного розвитку
Особливості підліткового віку при психофізичних порушеннях
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичне завдання 3
Практичне завдання 4
Тест до теми 2
Робота психологічної служби закладів освіти
Методичні рекомендації
Роль психолога в інклюзивному процесі закладу освіти. Командна взаємодія.
Про забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі, пов'язані з можливими розладами психіки та поведінки
Методи психологічної діагностики (вікові та спеціальні методики)
Діагностичний мінімум
Практичне завдання №5
Практичне завдання №6
Психологічний супровід у дошкільному та шкільному віці
Корекційно-розвиткові програми та індивідуальні програми розвитку (ІПР)
Практичне завдання №7
Практичне заняття №8
Особливості розвитку емоційного інтелекту та соціальних навичок у дітей із психофізичними порушеннями
Психологічна профілактика девіантної та дезадаптивної поведінки.
Робота з батьками дітей із ООП. Психологічна підтримка родини.