Глосарій
Обзор глоссария по алфавиту
Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все
М |
---|
Маскулінна (мужня) культуракультура, у якій традиційні статеві ролі чоловіків і жінок чітко розділені.
| |
Мова міжнаціонального спілкуваннямова, якою послуговуються в багатонаціональних державах (республіках) як мовою-посередником для спілкування представників різних національностей.
| |
Мова національна1) мова нації як соціально-історичної спільноти людей, яка функціонує в усній та писемній формі і складається на ґрунті мови народності одночасно зі становленням нації з цієї народності; 2) спільна мова нації, яка разом з іншими ознаками (спільність території, культури, економічного життя та ін.) характеризує конкретну націю, має літературну форму існування, постійну тенденцію до єдності.
| |
Мова світовамова-посередник міждержавного та міжнаціонального спілкування на глобальному рівні, яка має такі ознаки: глобальність поширення за межами етнічної території, значна кількість мовців, визначення як робочої в ООН, специфіка суспільних функцій.
| |
Мова-посередникмова, якою послуговуються в міжетнічному або міжнаціональному спілкуванні.
| |
Мовлення1) один із модусів існування мови (поряд із мовою і комунікацією); 2) діяльність говоріння, реалізація мови, яка виявляється в процесах говоріння і тим самим виконує своє комунікативне призначення.
| |
Модель культурного компромісумодель управління багатонаціональною організацією з використанням тих методів взаємодії, які вже існують в усіх країнах, які беруть участь у справі і мають багато спільного. Нова міжнародна культура, яка створюється на основі цієї моделі географічними областями, національні культури яких характеризуються великою подібністю (наприклад, Північна Америка).
| |
Модель культурної перевагимодель управління багатонаціональною організацією, що використовує єдиний стиль спілкування та управління (властивий «рідній культурі»), який спускається зверху вниз всім працівникам і службовцям компанії з інших культур. При цьому не визнаються і не використовуються своєрідні методи ведення справ, прийняті в культурі приймаючої країни.
| |
Модель культурної синергіїмодель управління багатонаціональною організацією, спрямована на створення нової міжнародної управлінської політики і практики, у якій використовуються як подібність, так і відмінність між культурами, що входять до складу міжнародної корпорації. Лежить в основі нової міжнародної організаційної культури, що спирається на національні культури творців організації, її працівників, службовців і керівників, а також її клієнтів.
| |