Глосарій


Обзор глоссария по алфавиту

Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все

Страница:  1  2  (Далее)
  Все

М

Маскулінна (мужня) культура

культура, у якій традиційні статеві ролі чоловіків і жінок чітко розділені.

Менталітет (ментальність)

(лат. mens, mentis — розум, інтелект) сукупність різних людських психічних властивостей і якостей, а також особливостей їхнього прояву; спосіб світобачення людини як представника певної нації та соціально-культурної спільноти.

Мова міжнаціонального спілкування

мова, якою послуговуються в багатонаціональних державах (республіках) як мовою-посередником для спілкування представників різних національностей.

Мова національна

1) мова нації як соціально-історичної спільноти людей, яка функціонує в усній та писемній формі і складається на ґрунті мови народності одночасно зі становленням нації з цієї народності; 2) спільна мова нації, яка разом з іншими ознаками (спільність території, культури, економічного життя та ін.) характеризує конкретну націю, має літературну форму існування, постійну тенденцію до єдності.

Мова світова

мова-посередник міждержавного та міжнаціонального спілкування на глобальному рівні, яка має такі ознаки: глобальність поширення за межами етнічної території, значна кількість мовців, визначення як робочої в ООН, специфіка суспільних функцій.

Мова-посередник

мова, якою послуговуються в міжетнічному або міжнаціональному спілкуванні.

Мовлення

1) один із модусів існування мови (поряд із мовою і комунікацією); 2) діяльність говоріння, реалізація мови, яка виявляється в процесах говоріння і тим самим виконує своє комунікативне призначення.

Модель культурного компромісу

модель управління багатонаціональною організацією з використанням тих методів взаємодії, які вже існують в усіх країнах, які беруть участь у справі і мають багато спільного. Нова міжнародна культура, яка створюється на основі цієї моделі географічними областями, національні культури яких характеризуються великою подібністю (наприклад, Північна Америка).

Модель культурної переваги

модель управління багатонаціональною організацією, що використовує єдиний стиль спілкування та управління (властивий «рідній культурі»), який спускається зверху вниз всім працівникам і службовцям компанії з інших культур. При цьому не визнаються і не використовуються своєрідні методи ведення справ, прийняті в культурі приймаючої країни.

Модель культурної синергії

модель управління багатонаціональною організацією, спрямована на створення нової міжнародної управлінської політики і практики, у якій використовуються як подібність, так і відмінність між культурами, що входять до складу міжнародної корпорації. Лежить в основі нової міжнародної організаційної культури, що спирається на національні культури творців організації, її працівників, службовців і керівників, а також її клієнтів.


Страница:  1  2  (Далее)
  Все